מותג הספורט העולמי Reebok. צילום Collier Schorr באדיבות יח”צ חו”ל
גל גדות למותג הספורט העולמי Reebok. צילום Collier Schorr באדיבות יח”צ חו”ל

רוצים לחזור לשגרה בסטייל? קבלו את הטרנדים האחרונים באופנת בגדי הספורט

כך חוזרים לעשות ספורט אחרי החג: רשתות האופנה המובילות השיקו קולקציות שיהפכו את חווית האימון לנוחה ואופנתית

פורסם בתאריך: 6.4.18 23:50

אופנה ירוקה

רשת האופנה H&M. צילום יח"צ חו"ל

רשת האופנה H&M. צילום יח"צ חו"ל

לרגל האביב השיקה רשת האופנה H&M קולקציית בגדי ספורט אופנתית ופונקציונאלית במיוחד שעשויה מחומרים המתחשבים יותר בסביבה, כמו, פוליאסטר ואלסטן ממוחזרים שמתייבשים במהירות. הקולקציה תחת הסלוגן In it for the long run, ספורטיבית ומודרנית ומשקפת את החשיבות של אופנה מתחשבת בסביבה, תוך שמירה על קו ספורטיבי כולל גזרות חדשות, חגורות תמיכה בבגדי הטייץ, לאיסוף הבטן, גוזיות בעלות רצועות תמיכה ועוד.
דוגמנית: יח"צ חו"ל

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

ספורטיביות נשית

HOODIES. צילום אייל נבו

HOODIES. צילום אייל נבו

HOODIES משיקה את קולקציית PRO HOODIES  , קולקציית פרטי ספורט המשלבת מראה טרנדי לנוחות המותאמת לנשים שגם אוהבות ספורט וגם רוצות להיראות שיקיות. הקולקציה הצבעונית מציעה מגוון מכנסי טייץ, מכנסיים קצרים וחולצות במחירים אטרקטיביים, תוך שמירה על הקשר בין עולם האופנה לספורט. הפריטים עשויים מבדים נושמים עשויים כותנה ולייקרה שילוב היוצר תמיכה מושלמת ובד נושם בהתאמה למזג האוויר הישראלי.
דוגמנית : בר רפאלי

נעל טכנולוגית

מותג הספורט “סאקוני”. צילום יח"צ חו"ל

מותג הספורט “סאקוני”. צילום יח"צ חו"ל

לרגל האביב משיק מותג הספורט “סאקוני”, קולקציית נעלי ספורט מסדרת DENIM במבחר דגמים אופנתיים המציעים חווית ריצה חדשנית, הודות לבולם ה- EVERUN לכל אורך הסוליה, (לבלימה והחזרת עד 83% אנרגיה מרבית ונחיתה רכה יותר של העקב), טכנולוגיית ISOFIT שמתאימה עצמה לצורת הרגל והריצה. וטכנולוגיית FLEXFILM – מעטפת ללא תפירה שמשפרת את ההתאמה מבלי להוסיף משקל. תוסיפו לכל זה את ה – RUNDRY (בטנה מנדפת לחות עבור ריצה נוחה ויבשה ורשת נושמת, קלה ואוורירית) ואת השימוש בחומר XT 900 (גומי פחמני המעניק אחיזת כביש ועמידות) וקיבלתם את הנעל המושלמת לריצה.

דוגמנית : יח"צ חו"ל

כמו וונדר וומן

מותג הספורט העולמי Reebok. צילום Collier Schorr באדיבות יח”צ חו”ל

מותג הספורט העולמי Reebok. צילום Collier Schorr באדיבות יח”צ חו”ל

מותג הספורט העולמי Reebok בחר בשחקנית הישראלית גל גדות לפרזנטורית שלו ובקולקציית האביב, מחכים לכם מבחר פריטי ספורט לריצה, אימוני TRX, אימונים פונקציונאליים, אימוני HIT בעיצובים חדשים בעלי מראה נקי ומהודק. הקולקציה מאופיינת בבדים נוחים וגמישים שנוצרו בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
דוגמנית: גל גדות

אוזניות במקום שרוכים

רשת חנויות האופנה SELECT. צילום דימיטרי גרין

רשת חנויות האופנה SELECT. צילום דימיטרי גרין

רשת חנויות האופנה SELECT מציעה לכם לאמץ את פריט הלבוש שיהפוך את חווית הספורט שלכם לאופנתית ונעימה, הודות לקפוצ’ון עם אוזניות בילט אין במקום שרוכים. האוזניות כוללות חיבור לנגן המוזיקה בתוך כיס ייעודי ועמידות במים. בנוסף, מציעה הרשת קולקציה ספורטיבית ופריטים עשויים בדים מנטפי זיעה איכותיים.
דוגמנים: מור דוגאן ולנה סטנצ’סקו

סטייל ונוחות

מותג האופנה קסטרו. צילום טל קרת

מותג האופנה קסטרו. צילום טל קרת

מותג האופנה קסטרו משיק את קולקציית קסטרו אקטיב החדשה, הכוללת מכנסי ספורט קצרים, טייץ ¾ וטייצים ארוכים, מכנסיים קצרים עם טייץ מובנה, עליוניות וגוזיות ספורט, מבד אלסטי ונושם עם כיסים נסתרים, שילוב היוצר גזרות סופר מחמיאות שמעניקות לגוף נוחות מקסימלית.
דוגמנית: יאנה רובינשטיין לסוכנות MC 2

להתאמן בלי דאגות

Z SPORT . צילום יח"צ חו"ל

Z SPORT . צילום יח"צ חו"ל

Z SPORT ,רשת בגדי הספורט מובילה קו רחב של בגדי אימון לכל סוגי הפעילות הספורטיבית, כולל עליוניות, טייצים, גוזיות וגופיות. ‘’ייחודם של הפריטים באלמנטים שנוספו לקולקציית האביב והופכים את חווית האימון לרגועה וללא טרדות מיותרות כגון איפה לאחסן את המפתח ומה לעשות עם הנייד’’, מבהיר בעל הרשת, דני דבי. ‘’ניתן למצוא בקולקציה החדשה גזרות גבוהות שמכסות, מחזיקות ועוטפות את הבטן, גוזיות עם פתחי צד להכנסת מילוי/קאפ, וגם דגמי טיציים בעלי כיסים צדדים עבור הפלאפונים והמפתחות. כמו כן, ברוב הטיציים ניתן למצוא שרוכים פנימיים, דבר העוזר במניעת תזוזה של הבגדים במהלך האימונים וגם מחזירי אור ושילובים של רשת שקופה ואופנתית”.

דוגמנית וצילום: יח"צ חו"ל

קולקציה אקולוגית

המותג האקולוגי ANJALY. צילום דוד שרון

המותג האקולוגי ANJALY. צילום דוד שרון

המותג האקולוגי ANJALY משיג את קולקציית קפסולה אביב 2018, שבראשו עומדת המעצבת גילי רביד. הקולקציה מורכבת מגופיות, גוזיות וטייצים המתאימים לפעילות ספורטיבית ויוגה, עשויים כולם טקסטיל טבעי ואקולוגי. ניתן לדברי רביד לא מדובר בטרנד אלא בהחלטה שמקורה באמונה אמיתית.”הבחירה בגישה מתחשבת וידידותית לסביבה ולחברה היא דרך לבטא את ערכי המותג”, היא אומרת, “גישה שהינה חלק בלתי נפרד מהחוויה שהבגדים אמורים להעניק לך”.
דוגמנית: חו”ל
להשיג:  בסטודיו ANJALY, משה סנה 21, ת”א ובאתר החברה –www.anjaly.com

פעילות לילית

מותג הספורט Delta fit. צילום אורי טראוב ורונית כהן

מותג הספורט Delta fit. צילום אורי טראוב ורונית כהן

מותג הספורט Delta fit משיק קולקציה חדשה הנותנת מענה מלא לאימונים חום של קיץ הישראלי. בקולקציה תוכלו למצוא טייצים, מחטבים וחזיות ברמות תמיכה שונות. מבחינת נוחות תוכלו למצוא בדים ללא תפרים ובגדים מחזירי אור המותאמים לפעילות ספורטיבית בלילה.
דוגמנית: סימור דניאל(רק רוצים לרקוד)

חולצה נושמת

מותג ההנעלה והספורט Brooks . צילום יח"צ חו"ל

מותג ההנעלה והספורט Brooks . צילום יח"צ חו"ל

מותג ההנעלה והספורט Brooks משיק את חולצת ה- STEADY SHORT SLEEVE RUNNING SHIRT החדשה לנשים. חולצה שתעזור לכן להתמודד עם הטמפרטורות הגבוהות ביעילות הודות לבד מנדף זיעה וטכנולוגיה המשולבת בחולצה שתעזור לכם לתעל את הזיעה שלכם בצורה יעילה בכדי לווסת את טמפרטורת הגוף  ולשמור עליה עד 30% נמוכה יותר. פתרון מעולה לריצות ארוכות בימי הקיץ החמים של ישראל.
צילום והפקה: יח”צ חו”ל

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר