ליהיא גרינר צילום אילן סימן-טוב מעצבת טל שיין אסתר קסטרו צילום סלי לוי פרג' צ'רלי פדידה צילום איציק סימנטוב מורן מזוז

החג שלי: הסלבס של פתח תקוה מגלים לנו מה הם עושים בראש השנה

ראש השנה, כיפור, סוכות: בדקנו מה התכניות של הסלבס המקומיים לשבועות הקרובים

פורסם בתאריך: 29.9.19 09:51

לירז אסייג, דוגמנית מובילה

לירז אסייג קרדיט בית האופנה הישראלי טליה צילום נעמי ים סוף

"השנה בשונה משנים קודמות אני באמת לא יודעת איפה אני אהיה בחגים. יש לי את האופציות להצטרף לשולחן החג עם המשפחה שלי או עם חברים אבל עדיין לא החלטתי כי יש סיכוי שאני בכלל אהיה ספונטנית ואמצא איזה דיל שווה ואטוס לחו"ל. סוכות זה רחוק מבחינתי. אולי אסע עם חברים לצפון ואשאר בארץ. מה שבטוח אני לא אבשל או אארח השנה".

כריכים – צ'רלי פדידה צילום איציק סימנטוב

צ'רלי פדידה, שף

"בחג הזה אני נוסע להורים בירושלים אבל למרות שזה לא קורה בבית שלי, אני הזמנתי את המשפחה לארוחת שף בבית של ההורים והולכת להיות ארוחה מדהימה. בניתי תפריט ביתי וטעים כמה ימים לפני אתחיל לעשות קניות של כל המצרכים הבסיסיים ובבוקר החג אקנה את הדגים הטריים. החלק היחיד שלי בארוחה זה האוכל ואחת המנות שאני מתכנן להכין זה בשר לחי עם גרגירי חומוס, כוסברה ופלפלים, וגם עוף מרוקאי עם שקדים קלויים ושזיפים ובצל מקורמלים. ויש עוד ועוד. אחותי ואמא שלי דואגות לכל שאר ההכנות כמו ציוד, עיצובים ועוד. אין לי עדין תוכניות לסוכות".

יוסי סאסי. צילום עמי בורנשטיין

יוסי סאסי. צילום עמי בורנשטיין

יוסי סאסי, גיטריסט להקת אורפנד לנד ומקים להקת יוסי סאסי

"השנה אני מתארח אצל אמא. הכי קלאסי. מבחינת ההכנות לחג, יש לי רשימה קבועה שזה קניות, בישולים ועוד. אני לא מבשל אוכל אבל לא מגיע בידיים ריקות כי אני בדרך כלל מכין טחינה מיוחדת שלי עם טאץ' סודי וגם סלט גדול, חומוס עדשים וכו'. מנות לא מורכבות. בדרך כלל אנחנו לא נוסעים בחג לחו"ל או לטיולים, והשנה בעיקר לא כי החג קצר מדי ונופל בתחילת השבוע. אבל כנראה שנעשה משהו בסוכות, אולי נטייל בארץ עם המשפחה. אגב, אני מופיע עם הלהקה שלי – יוסי סאסי והאוריינטל רוק אורקסטרה בסוכות, ב-19.10 בתל אביב".

יוסי פיטוסי. צילום פרטי

יוסי פיטוסי. צילום פרטי

יוסי פיטוסי, זמר ודי.ג'יי

"בחג אנחנו מתארחים אצל משפחתה של אשתי ויהיו בערך 30 אורחים. מבחינת ההשקעה אני אחראי על הקטע הקולינרי ולכן אני מכין מנת פילה סלמון נורבגי בתיבלון סודי. בכל חג יש לנו הרבה מוסיקה סביב שולחן החג ואווירה טובה. לגבי סוכות, למרות שאין לי הופעות מיוחדות, אני עדין לא יודע אם נטייל בארץ או בעולם, נראה לי שנשאר בארץ".

דניאל חן ומושיק עפיה באולפן

דניאל חן, זמר ובעלים של אולפן ההקלטות 'אליאן הפקות' בפתח תקוה

השנה אני מתארח אצל ההורים של אשתי שחר ביהוד. גם בית הכנסת הקבוע שלי שם, ולכן אני לא מסוגל לוותר, במיוחד בראש השנה שזה יום חשוב מבחינתי בו נפתחים שערי שמים. אני פותח את היום עם טבילה במקווה ולאחר מכן מניח תפילין ומתפלל על כל עם ישראל. יש בזה סגולה גדולה. מתנות אנחנו קונים יום יומיים לפני החג הודות לאשתי שמזכירה לי. לגבי ההכנות, אני לרוב מתעורר ממש מאוחר אחרי הופעות כך שהמעורבות שלי והעזרה שלי היא יותר בצד הקולינרי ואני מת על זה. אני עדיין לא יודע מה אני מבשל. בחגים אני מקפיד להישאר בארץ כי אנחנו שומרי שבת וחג. בחג סוכות אנחנו נהיה אצל אמא שלי שגרה באור יהודה".

מורן מזוז. צילום דפנה טל

מורן מזוז. צילום דפנה טל

מורן מזוז, זמרת ויוצרת

"אני מתארחת השנה אצל ההורים שלי בנתיבות ולא ממש מתעסקת בכל מה שקשור לארגון והסדר של הארוחה. אני מגיעה השנה רק להתארח ואם אספיק אגיע כבר בצהריים בשביל לעזור ולארגן. יגיעו כל המשפחה ובגלל שאני עדיין שומרת על המשקל אני מכינה סלטים בריאים וגם מתנה להורים שלי. אני עדיין לא מצאתי מתנה. יש לי מופעים בחול המועד סוכות אבל אני לא עובדת בחג עצמו ולא בשבתות כי אני שומרת".

ליהיא גרינר צילום אילן סימן-טוב מעצבת טל שיין

ליהיא גרינר – צבר, אושיית רשת

"השנה אנחנו חוזרים לישוב שיוסי גדל בו, ישוב עלי זהב, ואנחנו עושים את החג אצל החברים הכי טובים של המשפחה של יוסי – אצל מזל, וזה הכי מרגש כי היא הכי מפנקת. זה אומר שהשנה אני לא עובדת בכלל ואני אכין עוגות דבש מכוסמין ועוד כמה קינוחים בריאים יותר, אבל האורחים לא ישימו לב. אין לנו טיולים חוץ מאשר בסוכות, שסגרנו צימרים ליד הכינרת".

אתי קסטרו צילום סלי לוי פרג'

אסתר (אתי) קסטרו, שחקנית וזמרת (גן הצוציקים בערוץ בייבי)

"את החגים אני עושה בדרך כלל עם המשפחה. אין לי הכנות מיוחדות בבית שלנו כי אנחנו לא מארחים השנה אבל בגלל שאנחנו כן מתארחים בערב ראש השנה – חג ראשון אצל אמא של בן זוגי – אני מבשלת ומכינה דגים, מנה של דגי סלמון , כנראה בתנור. ואנחנו נגיע לשם עם הבת שלי ואמא שלי ואני כנראה גם אחראית גם על להביא מתנה. חוץ מזה, לא תכננו משהו מיוחד בראש השנה אבל בסוכות אני עסוקה עם הופעות של הסדרה 'האוטו גלידה של אסתר' ואנחנו כנראה נעשה גיחה ללונדון".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר