אירוע רכיבה עירוני צילום קופצים רוקדים
אירוע רכיבה עירוני צילום קופצים רוקדים

כל המסלולים, כל הפרטים: בקרוב יתקיים בפתח תקוה אירוע רכיבה גדול על אופניים

באירוע 'רוכבים בתקוה' יהיו שלושה מסלולים, הארוך בהם של 25 ק"מ, יהיה אתגרי. כמו כן תהיה רכיבה לבעלי מוגבלויות על אופני טנדם וניתן יהיה לשכור אופניים בהזמנה מראש. בחניון המושבה יהיו מתחם אקספו ובר קפה

פורסם בתאריך: 3.11.19 08:26

בפעם השלישית יתקיים בפתח תקוה אירוע 'רוכבים בתקווה', אירוע רכיבה על אופניים והפנינג עירוני ספורטיבי. זאת ביוזמת אגף הספורט ובהפקת חברת "קופצים ורוקדים". הפעילות תתקיים ביום שישי ה-15.11 בשעות הבוקר ולרשות הרוכבים יעמדו שלושה מסלולי רכיבה לאורך שבילי נחל הירקון: מסלול עממי באורך 7 ק"מ שיוזנק בשעה 08:00, מסלול בינוני של 15 ק"מ, שיוזנק בשעה 07:30,  ומסלול אתגרי של 25 ק"מ, שיוזנק בשעה 07:00. ההזנקה לשלושת המסלולים תצא מהחניון המזרחי של אצטדיון המושבה.
עוד באירוע יהיה מתחם EXPO ובר קפה, גם הם בחניון המושבה. בנוסף, תתאפשר רכיבת אופניים לבעלי מוגבלויות באמצעות אופני טנדם ובליווי מלווה. בעירייה מבקשים להדגיש שהרכיבה מתאימה לאופני שטח ולא לאופני כביש ואופני ילדים עם גלגלי עזר. ראש העירייה, רמי גרינברג, אשר יזניק את המרוץ, אמר: "אירוע הרכיבה העירוני הינו אירוע ספורט משפחתי ואנו כעיר המקדמת בריאות גאים לקיים אירוע עירוני המקדם אורח חיים בריא וספורטיבי. רכיבה על אופניים של כל הרוכבים מהעיר ומחוצה לה, בטבע העירוני – לאורך שבילי הירקון, היא חוויה מהנה ואני מזמין אתכם לבוא ולקחת בה חלק".
כל רוכב יקבל חולצה מתנה. חלוקת ערכות מוקדמות תתקיים באצטדיון המושבה (במתחם הכינוס) ביום חמישי 14.11.19 בין השעות 21:00-16:00 וביום האירוע בין השעות 06.00-07.00. ניתן יהיה לשכור אופניים לאירוע בהזמנה מראש, בעלות של 70 שקלים.

לפרטים והרשמה כנסו כאן

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר