נוי הדס, בעלת רשת נוי השדה צילום יחצ

חדש בפתח תקוה: אאוטלט פירות וירקות גדול במחירים סיטונאים

רשת נוי השדה פותחת היום את האאוטלט בצומת ירקונים. נוי הדס, חקלאית ובעלת הרשת: "החזון שלי מאז ומתמיד היה לחבר בין החקלאים בישראל לבין הצרכנים"

פורסם בתאריך: 8.3.22 13:33

רשת "נוי השדה"  פותחת היום (שלישי) בפתח תקוה אאוטלט למכירת פירות וירקות במחירים סיטונאיים לצרכן. ברשת מגדירים את המהלך כהקמת "אאוטלט סיטונאי לצרכן הסופי". האאוטלט מתפרש על 500 מ"ר וייפתח בצומת ירקונים שבפתח תקוה. כל זאת באמצעות רכישת כל הסחורה הנותרת מחקלאים מקומיים ומתן בית למכירת תוצרתם. הרשת תעניק ביטחון כלכלי לחקלאים הישראלים ותאפשר לצרכן לרכוש תוצרת ישראלית טרייה במחירים זולים מאוד.

נוי הדס, בעלת רשת נוי השדה צילום יחצ

מדובר במתחם ענק, מקורה ומעוצב, עם שפע חניה חינם ומקומות ישיבה מוצלים בנוף הטבע, במקום מאות סוגי תוצרת ישראלית. הקמת האואטלט היא תוצר ישיר של האסטרטגיה של הרשת אשר שמה לעצמה מטרה לקדם את החקלאות והחקלאים בישראל. המקום יאפשר מכירה ישירה של תוצרת חקלאית במחירים זולים לצרכן. במקום יהיו משטחי סחורה של החקלאים עם לוגו של כל חקלאי וחקלאי, כך ידעו הצרכנים בדיוק לאיזה חקלאי שייכת הסחורה. התוצרת תתחלף בכל יום ותהיה טרייה וישראלית. הרשת מאמינה שהמהלך הוא הכרחי בתקופה זו למען הצרכנים וכן יתמוך בחקלאים החוששים מהרפורמה ויאפשר להם למכור את כל התוצרת שלהם בשכר מכבד.

 

נוי הדס, בעלת רשת "נוי השדה" וחקלאית בעצמה, אמרה: "החזון שלי מאז ומתמיד היה לחבר בין החקלאים בישראל לבין הצרכנים, לכן לקחתי החלטה אסטרטגית לעשות צעד שישלב בין הרצון לאפשר מחירים זולים לצרכן ובין התמיכה שלנו בחקלאי ישראל. בענף שבו יש מספר רב של איכויות תוצרת אני מאמינה שנוי השדה יכולה לפנות לכולם, גם לצרכנים שמעוניינים בתוצרת פרימיום אותה ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר המשלוחים, וגם תוצרת טרייה וזולה שאותה ניתן יהיה להשיג באאוטלט. כחקלאית אני חיה יום יום את הקושי של חקלאי ישראל לכלכל עצמם בכבוד ולהמשיך ולעסוק במקצוע הכל כך חשוב הזה. אין לי ספק שהמהלך של הקמת האאוטלט הוא מהלך מנצח הן לחקלאים והן לצרכנים. הוא יעניק לחקלאים ביטחון כלכלי ויאפשר להם להמשיך ולגדל בנחת את התוצרת שלהם בידיעה שיהיה מי שירכוש את כל הסחורה מהם במחירים שיכבדו אותם ובביטחון שלא יישארו עם תוצרת שלא נמכרה. במקביל המהלך יעניק לצרכנים אפשרות לרכוש סחורה טרייה, שפע אינסופי ומגוון עצום של פירות וירקות נפלאים במחירים נמוכים".

ברשת ציינו מספר דוגמאות למחירים, בהם אבוקדו 4.9 לק"ג, עגבנייה ישראלית 2.9 לק"ג, מלפפון ישראלי 2.9 לק"ג, גזר ארוז 2.9 לק"ג, תפוח אדמה אדום/לבן 2.9 לק"ג תפוח עץ כל הסוגים  6.9 לק"ג כולל פינק  ליידי, ועוד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. פיצקיהו

    מתי תחל המכירה הראשונית? והאם יהיה אפשר לרכוש כל כמות רצויה?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר