תנועת עזרא-הדר גנים
תנועת עזרא-הדר גנים

"מכות, יריקות וסכין": חניכי תנועת הנוער עזרא בהדר גנים סובלים מאלימות

הורים מתלוננים: ילדים שאינם חברים בתנועה מגיעים לסניף תנועת עזרא לעשות בלאגן. "זה הגיע למצב שהורים מפחדים לשלוח את הילדים", אומר אחד מהם. העירייה: הוגשה תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 11.2.18 18:54

הורים לילדים משכונת הדר גנים, מתלוננים שכבר תקופה ארוכה יש אלימות של ילדים סביב סניף עזרא והאנדרטה לזכר חללי אסון המסוקים המצויה בסמוך. לטענת שי, תושב השכונה ופעיל חברתי, הוא מקבל על כך תלונות רבות ובשבת האחרונה הגיע למקום כדי לבדוק בעצמו מה קורה והזדעזע. "חבורה של ילדים בגיל יסודי, רובם חובשי כיפות, מחללים את השבת ואת האנדרטה בהדלקת נפצים", הוא כתב בפוסט בדף פייסבוק של השכונה. הוא מציין כי חלק מהילדים דתיים וחלק חילונים. "מדובר לא רק בהדלקת נפצים, אלא גם בהצקות, מכות, יריקות, ואפילו לוקחים אחד לשני משקפים וכיפות", הוא אומר.

אנדרטת אסון המסוקים. צילום זאב שטרן

אנדרטת אסון המסוקים. צילום זאב שטרן

שי מוסיף כי מבירור שקיים, עולה כי מדובר בעיקר בשני ילדים אליהם מצטרפים אחרים, שאינן פעילים בסניף תנועת עזרא. בתגובות לפוסט שהעלה התלוננו הורים נוספים. אחד מההורים טען כי באחד המקרים הגיע ילד עם סכין וקרע מעיל למישהו אחר ומתאר מקרה חמור נוסף: "משיחה עם אבא הבנתי שאחד הילדים לקח מצית וניסה לשרוף לילדה את השער".

 

בפוסט שהעלה הוא הציע להורים לעשות תורנות ולאבטח את המקום עד שהשקט יחזור. "לצערי זו תופעה שמוכרת וחוזרת על עצמה שבוע אחר שבוע ובעירייה לא שולחים פיקוח עירוני, בתנועה הם כבר חסרי אונים, מדובר בילדים קטנים ולכן גם למשטרה אין מה לעשות, מלבד להראות נוכחות, אבל מי שצריך לפעול זה העירייה. זה הגיע כבר למצב שהורים מפחדים לשלוח את הילדים שלהם לפעילות".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: קומונרית סניף עזרא עדכנה את אגף נוער וצעירים על חבורת בני הנוער שפוגעים בפעילות הסניף ואף נוהגים באלימות כלפי חלק מהחניכים.רכזת תנועות הנוער בעיר הגישה תלונה במשטרה. מנהל אגף הבטחון הנחה את אנשיו לאכיפה יזומה של השיטור במהלך הפעילות בשבת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר