בחירות בבית ספר גולדה. צילום באדיבות בית הספר
בחירות בבית ספר גולדה. צילום באדיבות בית הספר

ניצחון לליכוד ביום בחירות בתיכון גולדה (וידיאו)

מאות תלמידים השתתפו ביום הדמוקרטיה בבית הספר, שמעו את נציגי המפלגות, שאלו אותם שאלות, ולבסוף גם הצביעו. פער לא גדול בין הליכוד למפלגת כחול לבן

פורסם בתאריך: 5.3.19 16:52

ניצחון למפלגת הליכוד בבחירות שהתקיימו אתמול, יום שני, בתיכון גולדה. מפלגת הליכוד קיבלה 39.5 אחוזים מהקולות שהם 47 מנדטים. מפלגת כחול לבן קיבלה 35.9 אחוזים שהם 43 מנדטים. זהות קיבלה שישה אחוז, העבודה 3.10 אחוז, מרצ גם כן 3.1 , גשר 2.3 אחוז. הימין החדש  2.3 אחוז, ישראל ביתנו 2.3, איחוד המפלגות הימין 2 אחוז, כולנו 1.2 אחוז, ובל"ד רעמ 1.6 אחוז.

500 מתלמידי כיתות י'- י"ב מתיכון גולדה השתתפו ביום הדמוקרטיה שבוצע על-ידי "מכון על משמר הכנסת". את יום הבחירות פתחו התלמידים בסדנאות הכנה במסגרתן נחשפו למפה הפוליטית בישראל וחיברו את השאלות לנציגי המפלגות שבפאנל. לאחר מכן התקיים הפנינג בחירות של פעילי המפלגות שהציפו את בית הספר בשלטים, כרזות, פלאיירים והתחרו על ליבם של התלמידים. בסיום ההפנינג שהיה צבעוני ושמח התכנסו תלמידי שכבות י', י"א ו-י"ב באולם הספורט לפאנל בהשתתפות נציגי המפלגות שהציגו את עיקרי מצע מפלגתם, וענו לשאלת מנחה וכן לשאלותיהם של מספר תלמידים. בפאנל נכחו: דוד שאין מהליכוד, יעל כהן-פרן מהעבודה, יריב אופנהיימר ממרצ , רם שפע מכחול לבן, דן שחם מגשר, אימאן חטיב יאסין מבל"ד-רע"מ ויונתן דובוב מאיחוד מפלגות הימין.

הבחירות בתיכון גולדה. צילום באדיבות בית הספר

בדברי הסיכום ליום הבחירות, פנתה ירדנה כהן, מנהלת בית הספר, אל נציגי המפלגות והדגישה שכחברי כנסת ופעילי ציבור הם צריכים להוות דוגמה לבני הנוער, כאמונים על קיום משטר תקין ודמוקרטי שאין בו מקום לגיבוי אוטומטי של מעשי מנהיגי מפלגותיהם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר