מרכז נוער שעריה. צילום זאב שטרן

"לילדים נשבר הלב". העירייה סוגרת מרכזי נוער בשכונות

הורים כועסים על סגירת מרכזי נוער באחדות, בשעריה ובקרית מטלון, במסגרת רה ארגון ופתיחת מרכזים חדשים. "מרכז הנוער באחדות משמש עבורם בית", אומרת אחת האמהות

פורסם בתאריך: 24.5.20 19:38

עיריית פתח תקווה סוגרת מספר מרכזי נוער וביניהם מרכזי הנוער בשכונות אחדות, קרית מטלון ושעריה, מהלך אשר מעורר כעס גדול אצל לא מעט תושבים. "לא מובן לי למה הם סוגרים את מרכז הנוער במקום לפתח ולהעצים את המרכז", אומרת תושבת על סגירת מרכז הנוער באחדות. "מדובר במרכז נוער שקיים שנים רבות ומגיעים אליו מידי שבוע בין 50-80 בני נוער בגילאים שונים החל מכיתה ה' ועד כיתה י"ב. עכשיו התבשרנו שרוצים לסגור את המקום בגלל סיבות שונות, החל מכך שאין מספיק ילדים וגם משום שהמקום מוזנח וישן, דבר שהוא לא נכון. הם מצפים שבני הנוער יגיעו לפעילות במועדון במחנה יהודה, דבר שהוא לא ישים. בני הנוער לא יילכו ברגל עד למחנה יהודה. מרכז הנוער באחדות משמש עבורם בית, הם עושים במקום שעורים, פרויקט של מחויבות אישית ויש ילדים שזו ארוחת הערב היחידה שלהם. כשהילדים שמעו שסוגרים את המקום, נשבר להם הלב וגם לנו, במקום לראות את הילדים ולשים אותם במרכז, הם חושבים על חסכון כספי".

טענות מגיעות גם ממרכז הנוער מטלון ומרכז הנוער בשעריה, שם גם התבשרו על סגירה בגלל מיעוט חניכים. "לטענת העירייה בקושי מגיעים ילדים לפעילות ולכן לא מוצדק להחזיק מרכז נוער עם מדריכים, אבל גם הילדים האלה צריכים מסגרת וצריך לראות איך גורמים לכולם להגיע ולא להחליט שסוגרים ובזה לסגור את הפינה", אומרת אמא.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "עם כניסתו לתפקיד, ראש העיר רמי גרינברג פועל כדי לפתח את תחום הנוער ובכלל זה הוגדל התקציב עבור הפעילויות של תנועות הנוער בעיר, נפתח מרכז נוער חדש בשכונת מחנה יהודה (שנותן מענה לשכונות אחדות ושעריה), העירייה בונה מרכז נוער חדש בכפר גנים, לצד הכשרת מתחם "מפתן" לטובת פעילות של משפחות, נוער וצעירים ועוד. לאור ההשקעה האדירה, הרשות מרכזת את פעילויות הנוער במקומות ייעודיים תוך הגדלת היקף המדריכים והמפעילים בתחום כדי לתת מענה אמיתי ומקיף לאוכלוסייה הצעירה בעיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר