חלוקת מחשבים למורי ומורות פתח תקווה- צילום עיריית פתח תקווה

97 מורים ומורות קיבלו מחשבים

המחשבים יחד עם סל הדרכה של 120 שעות חולקו בשיתוף על ידי קרן אתנה והעירייה

פורסם בתאריך: 9.1.21 18:53

עיריית פתח תקוה בשיתוף קרן אתנה "ארגז כלים דיגיטלי", חילקה ל-97 מורות ומורים בבתי הספר היסודיים בעיר מחשבים. המורים קיבלו "חבילה" הכוללת מחשב נייד, תמיכה טכנית והשתלמות בת 120 שעות. המחשב ישמש את המורות והמורים לעבודתם השוטפת ובלימוד בכיתות בהן יש כיום אינטרנט אלחוטי ומקרן נייד.

קרן אתנה הוקמה בשנת 2006 במטרה להעצים את המורים והמורות בישראל ולהעניק להם כלים להעצמה אישית, תוך קידום מעמדם. מקור השם אתנה הינו על שם אלת החוכמה במיתולוגיה היוונית והקרן הוקמה על ידי מספר אנשי עסקים. תכנית הליבה של הקרן היא תכנית "מחשב נייד לכל מורה בישראל" שהושקה ב-2007 תחת חסות משרד ראש הממשלה ובשותפות הדוקה עם הסתדרות המורים, משרד החינוך ובנק מסד. הקרן שמה לה למטרה כי עד 2022, כל המורות והמורים במדינת ישראל יצוידו במחשב נייד, בשילוב הדרכה מקצועית של 120 שעות לכל מורה.

ראש העירייה רמי גרינברג: "חשוב לנו לצייד את המורים במיטב הכלים, לרבות מחשב מתקדם שיסייע בלימוד השוטף בכיתה. אני מאחל המשך הצלחה לכל המורים והמורות שמלמדים במסירות ובמקצועיות רבה בימים אלה של חוסר ודאות ומציאות משתנה".

מ"מ ראש העירייה וראש מינהל החינוך, רון כץ: "אצלנו החינוך בראש זו לא סתם סיסמה אלא באמת דרך חיים, נעשה כל שניתן כדי לתת למורים את מיטב הכלים להמשך עבודתם המקצועית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר