מימין לשמאל: ספיר מוספי , יובל פנר, ליהיא ממן

ניצחו בבחירות: שלוש תלמידות מפתח תקוה נבחרו לתפקיד מפתח במועצת הנוער המחוזית

ליהיא ממן נבחרה ליו"ר מועצת הנוער המחוזית החדשה. יובל פנר נבחרה לתפקיד מזכ"לית המועצה, וספיר מוספי תכהן כיו"ר ועדת נוער וקהילה

פורסם בתאריך: 1.1.21 09:00

ליהיא ממן, תלמידת כיתה י"א בתיכון אחד העם בפתח תקוה, נבחרה ליו"ר מועצת הנוער המחוזית החדשה. היא מחליפה בתפקיד את דור שניידר, תלמיד י"א בתיכון בן גוריון, גם הוא תושב פתח תקוה, שסיים קדנציה מוצלחת בתפקיד. יחד עם ממן נבחרו למועצה המחוזית (מחוז תל אביב) עוד שתי נציגות מקומיות, פעילות ותיקות במועצת הנוער העירונית הפועלת במסגרת אגף חברה נוער וצעירים: יובל פנר, תלמידת כיתה ט' בתיכון יצחק שמיר נבחרה לתפקיד מזכ"לית מועצת הנוער המחוזית, וספיר מוספי תלמידת ט' בתיכון גולדה שנבחרה לתפקיד יו"ר ועדת נוער וקהילה.
הבחירות התקיימו בשבוע שעבר באופן מקוון והתוצאות זרמו לבניין משרד החינוך בתל אביב שם נספרו הקולות שהגיעו מכל המחוז: מרמת גן, תל אביב, נתניה, קריית אונו, גבעתיים, בני ברק, אזור, כפר שמריהו וכמובן מפתח תקוה. לחמשת התפקידים השונים התמודדו כ-15 נציגים מהרשויות השונות.

ליהיא ממן

"אני שמחה על הבחירה בי", אמרה השבוע ממן, "כיושבת ראש המועצה אוכל להשפיע ולתמוך בבני הנוער בצורה המקסימלית. זה המקום שבו אוכל לתת מקום ביטוי לתחושות ולצרכים שלנו. לאורך השנה אני מתכוונת לפעול לקידום הרצונות שעולים מהשטח ולקדם את האינטרסים של המועצה בצורה הרלוונטית ביותר באמצעות כל המועצות הרשותיות במחוז שלנו ובאמצעות הכלים שרכשתי במועצה כאן בפתח תקוה".

יובל פנר

ספיר מוספי

ספיר מוספי אמרה: "בתהליך הבחירות הייתי ממש לחוצה, הרי התחלתי את התפקיד הזה כבר בשנה שעברה בשלושת חודשים האחרונים , והיה לי קשה לחשוב שמשהו יקטע לי את כל מה שעמלתי עליו. אני רוצה להודות לכולם שנתנו לי את ההזדמנות להוביל את הוועדה של נוער וקהילה של מחוז תל אביב. כיו"ר ועדת נוער וקהילה מחוזית, אמשיך לעבוד למען שיתוף פעולה בין רשויות, ליצור מעגלי שיח משותפים ולתמוך ולעזור בכל דבר שיצטרכו. לצד זה אמשיך לקדם פרויקטים ואהיה כתף תומכת לוועדות נוער וקהילה ברשויות". יובל פנר אמרה: "מהפרספקטיבה שלי המזכ"ל הוא הלב הפועם של המועצה, אמון על הלוגיסטיקה, הפרוטוקולים ולוחות הזמנים, אך מצד שני על הגיבוש והקשר עם הנציגים".
שלושת הנציגות במועצה המחוזית, לוקחת חלק גם במועצת הנוער והתלמידים הארצית ויחד איתן נמצאים גם דור שניידר וגיל גנדלמן, תלמיד כיתה י"א בתיכון בן גוריון. שניידר סיכם את השנה שלו כיו"ר המועצה המחוזית ואמר: "כיו״ר המועצה היוצא, אני שמח לראות כי נציגי פתח תקוה ממשיכים להיות בתפקידי המפתח, להשפיע ולהוביל לטובת בני ובנות הנוער במחוז בכלל וברשות בפרט ואאחל הצלחה רבה לכולם".

דור שניידר תושב פתח תקווה יו"ר מועצת הנוער המחוזית הפורש.

גיל גנדלמן תלמיד כיתה י"א בתיכון בן גוריון

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "בני ובנות הנוער של פתח תקוה מוכיחים לנו פעם אחר פעם כי הם נוער מעורב, אכפתי, התורם לקהילה ומשפיע עליה. מרגש לראות בני ובנות נוער המוכנים לקחת על עצמם מטלות חברתיות וקהילתיות מעבר למשימות שלהם כתלמידי תיכון ובני נוער מתנדבים ומעורבים. אני מאחל הצלחה לנציגות שנבחרו והצלחה רבה גם לחברי וחברות מועצת הנוער העירונית שפועלים למען הנוער והקהילה בעיר".
המשנה לראש העירייה וראש אגף חברה ונוער, רפי דהן, בירך את הנציגות הנבחרות והוסיף: "השינוי החברתי מתחיל בבני ובנות הנוער. אני גאה מאוד בנציגים ובנציגות שהתמודדו על התפקידים השונים ומאחל הצלחה רבה לליהיא, יובל וספיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר