חטיבת בן גוריון. צילום זאב שטרן

העירייה מבטיחה: בתוך שנה יהיה לחטיבת בן גוריון אולם ספורט חדש

הורי חטיבת בן גוריון מחכים שנים ליום בו יהיה לחטיבה אולם משלה והתלמידים לא ייאלצו לצעוד לאולם של חטיבת רשיש. יו"ר ועד ההורים: "אנו שמחים על כל התקדמות בנושא"

פורסם בתאריך: 14.7.21 08:10

ראש העירייה, רמי גרינברג, הודיע כי יביא לאישור מועצת העיר תוספת תקציב לטובת הקמת אולם ספורט חדש בחטיבת הביניים בן גוריון, בנווה עוז, שעלותו צפויה לעמוד על כעשרה מיליון שקלים. על פי הודעת העירייה, הפרויקט יבוצע על ידי החברה לפיתוח פתח תקוה. שטח האולם יהיה כ-525 מ"ר ובמסגרת הפרויקט יותקנו שישה מתקני סל, רשת כדור עף, סולמות שוודיים, מתקן חבלים וטבעות ועוד.
עם השלמת הבנייה, האולם ישמש את תלמידי בית הספר וכן גם את תושבי השכונה, לאחר שנים שנאלצו להשתמש באולם מרוחק. אחד ההורים בבית הספר מסביר את נחיצותו של האולם: "זה שנים רבות שתלמידי בן גוריון מתאמנים באולם הספורט של חטיבת רשיש, המרוחק כ-500-600 מטרים מבית הספר. הצעידה לאולם כרוכה בחציית ארבעה כבישים סואנים ואורכת כרבע שעה לכיוון, מתוך שיעור בן 45 דקות סך הכל. בנוסף, בימי חורף גשומים ובימי קיץ לוהטים, הצעידה לאולם המרוחק כלל אינה מתאפשרת ולכן פעמים רבות במהלך שנת הלימודים, שיעור הספורט לא באמת מתקיים ולכן אנחנו מצפים בקוצר רוח לאולם משלנו".
חלק מההורים ספקנים לאור ניסיון העבר, ואחד מהם אומר: "אולם הספורט כבר היה אמור לתפקד מהראשון בספטמבר של השנה שהסתיימה, אלא שאז תלו את העיכוב בקורונה. ומאז בעצם אין תאריך לתחילת בנייתו של האולם, קל וחומר לפתיחתו הרשמית". יו"ר הנהגת ההורים, ג'ודי בראודר, אמרה: "ועד ההורים מודה לראש העירייה הידוע כמי שעומד בהבטחותיו, על תיקונו של עוול היסטורי, ושמחים על כל התקדמות בנושא. הדבר הובטח כבר לפני שנתיים וחצי".
בתגובת לשכת ראש העירייה לדברים צוין מועד לתחיל  עבודות ואף לסיומן: "אחרי שנים של הבטחות סרק לתושבים, ראש העירייה רמי גרינברג עונה על הצרכים השונים", נמסר, "בשל העובדה כי תלמידי חטיבת בן גוריון נאלצו להשתמש באולם ברחוב אמסטרדם, ראש העירייה מקדם אולם בחטיבה עצמה בעלות של כ-10 מיליון שקלים בסה"כ. ביצוע הקמת אולם הספורט בחטיבת בן גוריון יחל בחודשים הקרובים כאשר משך זמן הבניה צפוי להמשך כשנה. בשולי הדברים נציין כי בשל הטופוגרפיה של האזור מדובר בפרויקט מורכב ומסובך בפן התכנוני. בשל מורכבות הפרויקט הוא לא קודם ע"י הנהלות העיר בעבר כאשר לעומתן ראש העיר מקדם אותו במהירות המירבית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר