אילוסטרציה של ילדים בבית ספר
קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

בית ספר של החופש הגדול וצהרון נסגרו בגלל תלמידות מאומתות לקורונה

בחיים חפר התגלו שתי תלמידות מאומתות לקורונה. מאז אתמול התגלו בעיר 25 מאומתים חדשים. החדשות הטובות: למרות ששיעור הבדיקות החיוביות גבוה מהממוצע הארצי, ציון הרמזור של פתח תקוה בירידה

פורסם בתאריך: 13.7.21 18:21

25 מאומתים חדשים בפתח תקוה בתוך יממה. כמות המאומתים לקורונה בעיר מוסיפה להיות גבוהה גם היום, שלישי, ועומדת 236 חולים (לעומת 211 אמש). פתח תקוה עדיין ממוקמת במקום השני ברשימת הערים עם מספר המאומתים הגבוה בארץ, מיד אחרי תל אביב. מספר המבודדים בעיר גבוה אף הוא ועומד על 1,392. אחוז הבדיקות החיוביות גבוה מהממוצע הארצי והינו 1.85 אחוז מתוך 2,459 בדיקות. החדשות המעודדות הן שציון הרמזור של העיר בינתיים במגמת ירידה ועומד כעת על 4.7. צבעה ממשיך להיות צהוב.

בתוך כך, בית הספר של החופש הגדול בבית ספר חיים חפר, וכן הצהרון בבית הספר נסגרו בשלב זה בשל חשיפה של כלל בית הספר לשתי תלמידות מאומתות לקורונה, האחת מכיתה ג' והשנייה מכיתה ו'. היום עדכן ראש העירייה, רמי גרינברג: "בעקבות אירוע הקורונה בבית הספר של החופש הגדול בבית הספר חיים חפר ובהמשך לחקירה האפדימיולוגית, התברר שכל שכבות בית הספר נחשפו לחולה ועל כן הילדים והצוות ייכנסו לבידוד עד ה-24/7 כולל. בית הספר והצהרון ייסגרו בשלב זה".

בית ספר חיים חפר צילום דוברות העירייה

בעירייה מזכירים כי לאור מצב התחלואה יש לעטות מסכות במרחב הסגור, במרכולים, באוטובוסים, בכיתות הלימוד, בבתי הכנסת ובכל חלל סגור: "מומלץ לעטות מסכה גם במרחב הפתוח ולהקפיד על היגיינה ועל כללי הבידוד במקרה הצורך. הדבר חיוני על מנת לקטוע את שרשרת ההדבקות. קופות החולים ממשיכות לחסן ומי שטרם התחסן מסיבות שונות מוזמן לפנות לקופות החולים ולהתחסן. החיסונים מצילי חיים ומאפשרים לנו לשמור על שגרת החיים".

בדיקות קורונה לתושבי פתח תקוה לחברי כל קופות החולים, ללא צורך בהפניה, ללא עלות וללא צורך בתיאום מראש, ניתן לקיים בדרייב אין (הגעה ברכבים בלבד, לא דו גלגלי) בחניון האצטדיון העירוני, דרך יצחק שמיר. בשבוע הקרוב, בימים א'-ה' בין 8:00-16:00, ביום ו' בין 8:00-13:00 וביום שבת בין 12:00-20:00.

מדוברות העירייה נמסר: "עם פרוץ הגל הנוכחי, העירייה מקדמת מתחמי בדיקות נקודתיים במסגרות החינוך שבהם זוהתה התפרצות וכן חודשה הפעילות של מתחם הבדיקות באיצטדיון לטובת כלל הציבור. לצד זאת, העירייה החלה מבצעת אכיפה על אי עטיית מסכה במקומות סגורים ובמקביל מבצעת הסברה נרחבת למניעת הידבקות ולעידוד חיסונים לזכאים באמצעות כריזה, רשתות חברתיות, מסרונים, פרסומי חוצות ועוד. גורמי הרשות וראש העיר עומדים בקשר ישיר עם מנהלי מוסדות החינוך בנושא וכן מוציאים בשוטף הנחיות למבודדים ולבני המשפחות שלהם הלומדים במוסדות החינוך בעיר. יצויין כי העירייה חידשה את הפעילות של חמ"ל הקורונה העירוני ומבצעת חקירות אפידמיולוגיות במקביל לפעילות של משרד הבריאות הנושא. בתוך כך, בהמשך לתחקיר שנעשה ע"י משרד הבריאות הוחלט כי התלמידים שבאו במגע עם שלוש המאומתות בבית הספר חיים חפר נדרשים להיכנס לבידוד. כמו כן, חמ"ל הקורונה במשרד החינוך החליט כי גם התלמידים שבאו במגע עם המאומתות באירוע שנערך בהשתתפות מספר שכבות בבית הספר ייכנסו לבידוד. נכון לעכשיו, משרד החינוך לא הוציא הנחיות בנוגע לאירועים בבתי הספר ועל כן הרשות תוציא הנחיה שמבקשת למנוע קיום אירועים בבתי הספר בהשתתפות מספר שכבות".

רוני צרפתי, יו"ר הנהגת ההורים בחיים חפר, מסר: "לצערי הרב הקורונה הגיעה גם לחיים חפר. אנחנו נצמדים להנחיות משרד הבריאות ונעשה כל שצריך כדי לעצור את ההידבקויות. כל ההורים עודכנו בזמן ולמרות אי הנוחות אנחנו שוקלים כל צעד כדי למזער נזקים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב העיר

    בביה"ס מעלות חיים סגרו כבר מה6 ביולי,הודיעו בחמישי שעבר על ביטול בית הספר של החופש הגדול? עכשיו שהעיריה תסביר מה היא עושה עם הכסף של משרד החינוך לסבסוד לבתי הספר? מתי התלמידים יקבלו בחזרה את שעות התגבור האבודות הללו?

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר