רונן יגר מנהל קרול ורינה אלמוזלינוס מנהלת ביאליק

בהצלחה: מנהלת ומנהל חדשים חדשים לבתי הספר קרול וביאליק

סמוך לפתיחת שנת הלימודים מונו מנהלת ומנהל חדשים: רינת אלמוזלינוס תנהל את בית ספר ביאליק ורונן יגר ינהל את בית ספר קרול

פורסם בתאריך: 30.8.21 08:04

שני מנהלים חדשים מצטרפים לצוות המנהלים והמנהלות של בתי הספר היסודיים בעיר. רינת אלמוזלינוס תנהל את בית ספר ביאליק ורונן יגר ינהל את בית ספר קרול.

אלמוזלינוס היא בעלת תואר ראשון בחינוך עם התמחות במתמטיקה, תואר שני במסלול מדעי טכנולוגי והיא בוגרת תכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה". היא בעלת ניסיון עשיר ומגוון של 20 שנה במערכת החינוך. במהלך השנים היא מילאה שורה של תפקידים, בהם מחנכת, מורה מקצועית למתמטיקה, רכזת חברתית, רכזת פדגוגית, רכזת מתמטיקה, חברת צוות ניהול של בית הספר. בשמונה השנים האחרונות כיהנה בתפקיד סגנית מנהלת בית הספר היסודי "מעוז המכבים" בעיר מודיעין מכבים רעות. לפי תפיסתה החינוכית, בית ספר מהווה מרחב חינוכי המטפח ערכים, ידע, חדשנות ויזמות, פורץ את גבולות הכיתה, מעורר סקרנות, תשוקה, הנעה והנאה בתהליך הלמידה ולכן, בית הספר צריך להוות סביבה בטוחה ונעימה, המאפשרת לכל השותפים בו להתפתח, לממש את מלא כישרונותיהם ולחוות הצלחה.

רינה אלמוזלינוס מנהלת בית ספר ביאליק

רונן יגר מנהל בית ספר קרול

רונן יגר, שנבחר לנהל את בית הספר קרול, הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ותקשורת, תעודת הוראה מסמינר הקיבוצים ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני, הכולל התמחות בהנחיית קבוצות. כמו כן הוא בוגר התוכנית להכשרת מנהלים של "אבני ראשה". ליגר ניסיון עשיר במערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית מזה כ-20 שנה. בשבע השנים האחרונות ניהל את שכבות ה'-ו', בבית-הספר "בן צבי" בחולון והיה חלק מצוות הניהול של בית הספר.

לפי תפיסתו החינוכית, יש להתייחס לכל תלמיד ותלמידה בראייה הוליסטית כדי שיוכלו לממש את היכולות האישיות שלהם.
הוא סבור כי בית הספר הוא מקום בו מתנהלות מערכות יחסים מיטיבות. לשם כך, הצוות החינוכי צריך להקנות לילדים כלים ומיומנויות לחיים בחברה, דרך עיסוק מתמיד בהטמעת הערכים של כבוד, פלורליזם, אהבת האדם וקבלת השונה והאחר.
לתפיסתו, הצלחה פדגוגית תתממש במקום שבו בית הספר יאפשר לתלמידים להגשים את עצמם, להתנסות בלמידה פעילה, לחקור, לבחור ולקחת אחריות על הבחירה.

 

ראש העירייה רמי גרינברג: "אני רוצה לברך את המנהלות והמנהלים החדשים שהצטרפו למערכת החינוך המצוינת שלנו ולהודות בהזדמנות זו לכל אנשי החינוך שעובדים במסירות ובמקצועיות למען ילדינו. בריאות, שנה טובה לכולם ושנת לימודים מוצלחת".
טלי טולדנו, מנהלת האגף לחינוך יסודי, בירכה את רינת אלמוזלינוס ורונן יגר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר