אילוסטרציה של ילדים בבית ספר
קורונה. צילום אילוסטרציה א‏.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

החל מהיום: בוטלו הבדיקות הסרולוגיות לתלמידים בפתח תקוה ובראש העין

זאת בעקבות החלטה על ביטול מבצע הבדיקות לילדים בגילי 3-12 בערים בהן אחוזי הילדים שנמצאו עם נוגדנים נמוכים

פורסם בתאריך: 25.8.21 09:42

מוקדם מהצפוי: הסתיים מבצע הבדיקות הסרולוגיות לילדים בגיל 3-12 בפתח תקוה ובראש העין. פיקוד העורף ומשרדי הבריאות והחינוך, החליטו על שינוי מתווה מבצע הבדיקות, לפיו החל מהיום, רביעי, 25.8.2021, הבדיקות יתמקדו ברשויות ששיעור הנדגמים בהן, שנמצאו עם נוגדנים לנגיף הקורונה הוא יותר מ-12%, כלומר ברשויות שעד עתה נמצא בבדיקות אחוז גבוה יחסית של ילדים שחלו בעבר ויש בגופם נוגדנים.

אמש הודיעה עיריית פתח תקוה, כי "ע"פ החלטת משרד הבריאות הבדיקות הסרולוגיות ברוב הערים וגם בפתח תקווה מבוטלות ולא יתקיימו החל ממחר". עוד נכתב בהודעה כי "בעקבות החלטת משרד הבריאות ופיקוד העורף למקד את מתחמי הבדיקות רק בערים עם תחלואה גבוהה לא יתקיימו בדיקות בפתח תקוה, שבה תחלואה לא גבוהה באופן יחסי. אי לכך כל התורים מבוטלים החל ממחר (יום רביעי) והלאה". נדגיש שוב כי הקריטריון לא היה רמת התחלואה הכללית בעיר, אלא אחוז הילדים מבין אלו שנבדקו עד עתה ונמצא כי חלו בעבר ויש בגופם נוגדנים.

מעיריית ראש העין נמסר אתמול: "בעקבות החלטת משרד הבריאות ופיקוד העורף למקד את מתחמי הבדיקות הסרולוגיות בערים בהן אחוז החיוביים גבוה, קיבלנו עדכון כי המתחמים בעיר ייסגרו החל מיום ד' 25.8) והלאה. תודה גדולה להורים על הסבלנות ואורך הרוח, לילדים שהיו גיבורים, לצוות פיקוד העורף שליווה אותנו ולכל צוותי העירייה שהתגייסו למשימה".

 

כאמור, המבצע יימשך בכ-100 רשויות ברחבי הארץ, בהן שיעור הנדגמים שנמצאו עם נוגדנים לנגיף הקורונה הוא יותר מ-12%. בנוסף אליהן, מבצע הבדיקות הסרולוגיות לילדים יתקיים גם ברשויות שטרם נדגמו או שהמבצע החל בהן היום. ההחלטה על מיקוד המבצע התקבלה לאור הנתונים שנאספו עד כה, במטרה לרכז את המאמץ ברשויות שבהן התגלה המספר המשמעותי ביותר של נדגמים עם נוגדנים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר