תלמידי אמית ליד קברו של דוד סיני ז"ל צילום דוברות אמית

מרגש: תלמידים מאמית ליוו בדרכו האחרונה את גיבור ישראל דוד סיני ז"ל

דוד סיני ז"ל לא זכה לילדים, תלמידי כפר הנוער אמית פתח תקוה וישיבת אמית כפר גנים ליוו אותו בדרכו האחרונה, והגיעו פעם נוספת לבית העלמין בתום השבעה

פורסם בתאריך: 12.10.21 14:24

חסד של אמית: תלמידי כפר הנוער אמית פתח תקוה וישיבת אמית כפר גנים ליוו בדרכו האחרונה את גיבור ישראל, סא"ל (מיל) דוד סיני, שנפטר בשבוע שעבר. קרוביו סיפרו למלאבס כי למרבה הצער סיני ז"ל לא זכה לילדים, ועל כן כאשר ביקשו לחלוק לו כבוד אחרון התלמידים התגייסו למשימה והצטרפו למסע הלוויה המכובד, שהתקיים בבית העלמין ירקון, שם הוא נטמן ליד אשתו ז"ל.

מאירה ואברהם לחיאני עם דוד סיני ז"ל

השבוע, במלאת שבעה לפטירתו, הגיעו התלמידים לבית העלמין פעם נוספת, כדי להוקיר את זכרו. במהלך ימי השבעה דאגו לקיים שיעורי תורה לעילוי נשמתו. החוט המקשר ליוזמה המבורכת, הוא מאירה לחיאני, אשת חינוך באמית עכו שהכירה באופן אישי את דוד סיני, שהיה חבר של אביה. "אבא שלי הכיר אותו בפעילותם במוסד בחו"ל", מספרת מאירה. "הוא היה ללא ילדים, אשתו נפטרה לפני למעלה מעשור ואנחנו הפכנו לחלק בלתי נפרד ממנו. הוא היה מגיע לחגים ושבתות והתייחסנו אליו כאל דוד והוא התייחס לבעלי כבן. לפני למעלה מארבע שנים הוא הפך לסיעודי והשתכן באחד מבתי האבות המכובדים בקריות והמשכנו לטפל בו".

בגיל 99 הוא אושפז בבית החולים בני ציון וכעבור שבועיים וחצי נפטר. "התרגשתי לראות שהתלמידים הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון, באמת מגיע לו. הוא היה גיבור ישראל סגן אלוף, איש מוסד שנתן את מירב חייו למדינת ישראל, עשה כל כך הרבה למענה ולכן מיד פניתי במעט הזמן שנותר לרכזים החברתיים ברשת אמית ולמנהלי בתי הספר בפתח תקווה וברוך ה' עם ישראל חי ורשת אמית מדהימה. אנשים שלא ישנו לילה שלם הגיעו וכיבדו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר