גן ילדים צילום אילוסטרציה pixabay

ההורים הופתעו לגלות שהגן היה יום שלם ללא גננת

גן בפתח תקוה פעל יום שלם ללא גננת, ההורים טוענים שזה התגלה להם במקרה ואומרים: "יש לנו מזל גדול שהיום הסתיים בשלום והילדים חזרו בריאים ושלמים הביתה"

פורסם בתאריך: 4.11.21 08:31

הורים לילדים בגן עירוני בפתח תקוה הופתעו לגלות השבוע כי במשך יום שלם פעל הגן ללא גננת, כאשר מי שמתפעלות את הגן ושומרות על ילדיהם הן שתי הסייעות הקבועות וסייעת רפואית של ארבעת הילדים האלרגיים. "מדובר במחדל בטיחותי, אחראי ומוסרי", טוען אחד ההורים בגן, "יש לנו מזל גדול שהיום הסתיים בשלום והילדים חזרו בריאים ושלמים הביתה". לטענת ההורים זה התגלה במקרה, כאשר אחת האמהות הגיעה לגן וגילתה שאין גננת.

מה קרה?
"זה היה היום החופשי של הגננת. כמו לכל גננת, יש לה יום חופשי ובאותו יום אמורה להגיע גננת מחליפה קבועה. הגננת המחליפה הייתה חולה ולכן פשוט לא הגיעה גננת לגן. פנינו לעירייה שגלגלו את האחריות למשרד החינוך".

לדברי ההורים מדובר על גן ובו לומדים 34 ילדי טרום חובה, בני ארבע, כאשר ארבעה מהם סובלים, כאמור, מאלרגיה ברמה מסכנת חיים, אשר בעטיה הם מלווה על ידי סייעת רפואית ברמה יום יומית. "הסייעת הרפואית אמורה להשגיח על הילדים האלרגיים ולמנוע מהם חשיפה לאלרגן ולא להיות גננת לעת מצוא", אומר הורה אחר ומוסיף: "גם בלי קשר לילדים האלרגיים, גן עם 34 ילדים צריך גננת. ואם אין גננת, שיודיעו לנו ההורים ואולי נחליט שלא לשלוח את הילדים או לחלופין נמצא פתרון ו/או סידור אחר".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "על פי הנהלים גננת לא חייבת לעדכן את ההורים על היעדרות. יחד עם זאת פיקוח מחוז תל אביב מנחה ומעודד כן לעדכן בשם השקיפות ובכך לאפשר להורים להחליט מה לעשות עם ילדיהם".

מדוברות העירייה נמסר: "הגננת היתה אמורה לעדכן בדבר ההעדרות את ההורים וככל שלא עידכנה יש לפנות לפיקוח של משרד החינוך שהינו המעסיק של הגננת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. חיה

    לא מבינה ממה הם בהלם מה חדש זה קורה כל הזמן לפעמים סייעת נשארת שעתיים שלוש לבד עד שמגיעה סייעת במקום גננת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר