למעלה: מימין: רמי הופנברג, מאיה אביבי מכפר הנוער אמית, רמי גרינברג וד"ר ירדנה חדד צילום דוברות העירייה. למטה: הענקת תעודת הוקרה למנהלת רב תחומי א' מירי ענני (שלישית מימין ולצוות המורים

תעודות הוקרה למנהלת הרב תחומי א' ולמנהלת בית הספר אמי"ת

שני בתי הספר נבחרו למצטיינים על ידי משרד החינוך, על סמך שקלול של מדדים בהם מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, זכאות לבגרות ועוד

פורסם בתאריך: 24.11.21 07:26

ראש העירייה רמי גרינברג, מנהל המינהל החינוך רמי הופנברג, ומנהלת האגף לחינוך על יסודי ד"ר ירדנה חדד, העניקו תעודות הוקרה למירי ענני, מנהלת רב תחומי עמל א' והצוות החינוכי, ולמנהלת השש שנתי בכפר הנוער אמי"ת, מאיה אביבי, על שנבחרו כבתי ספר מצטיינים בשנת הלימודים תשפ"א על ידי משרד החינוך.

שני בתי הספר קיבלו פרס הוקרה על הובלה בתחום הפדגוגי והחברתי, ובמשרד החינוך מציינים כי בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים כגון מניעת נשירה, קליטת תלמידי חינוך מיוחד, גיוס לצה"ל, שירות אזרחי, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור.

מימין: רמי הופנברג, מאיה אביבי מכפר הנוער אמית, רמי גרינברג וד"ר ירדנה חדד צילום דוברות העירייה

הענקת תעודת הוקרה למנהלת רב תחומי א' מירי ענני (שלישית מימין) ולצוות המורים

רמי גרינברג אמר: "יישר כוח לרב תחומי עמל א' ולכפר הנוער אמי"ת על העבודה המסורה והובלת בתי הספר להישגים והצלחה, כל זאת תוך קידום ערכי ביה"ס ומתן תשומת לב לכל תלמיד ותלמידה. אני גאה במערכת החינוך של העיר פתח תקוה ומודה לצוות האגף לחינוך על יסודי במינהל החינוך, למנהלים, למנהלות, וכמובן לכל המורים, המורות וצוותי ההוראה המשקיעים לילות כימים במסירות ובמקצועיות למען תלמידי ותלמידות העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר