המרכזי: המקום שיעלה את המכונית החדשה שלכם על הדרך הנכונה (צילום עצמי)
המרכזי: המקום שיעלה את המכונית החדשה שלכם על הדרך הנכונה (צילום עצמי)

המרכזי: בדיקת רכב ממוחשבת בפתח תקוה

רכישה של מכונית חדשה היא השקעה לא קטנה, לכן צריך לדעת שאנחנו לא קונים חתול בשק ומודעים לכל בעיה שעלולה להופיע בכלי הרכב. יש מקום אחד שם נהיה בטוחים שנקבל את התוצאה הרצויה עבורנו – המרכזי בדיקות רכב לפני קניה בפתח תקווה

פורסם בתאריך: 17.12.19 15:36

אנחנו, הישראלים, יודעים לקנות בצורה הזולה והנכונה. אם ניתקל במבצע נבחן אותו בשבע עיניים לפני שנוציא את הכסף שלנו, אם נרצה להתחדש במוצר כלשהו נעשה סקר שוק מקיף כדי למצוא את הטוב ביותר במחיר הזול ביותר. אפילו חופשות בחו"ל אנחנו בוחנים בכמה מקומות לפני העלייה למטוס.

אבל מה בנוגע למכונית שאנחנו רוצים לקנות לעצמנו? האם גם אותה אנחנו בודקים מספיק טוב לפני הרכישה ובמקום המתאים לכך, כמו למשל ב-המרכזי בדיקות רכב לפני קנייה.

תומר שירי, הבעלים של המרכזי, נולד לענף הרכב. אבא שלו ניהל מכון רישוי שנים ארוכות. ב-2015, אחרי מות אביו ואחרי שמילא תפקידי ניהול במכון שלו, פתח שירי מכון בדיקה משל עצמו בראשון לציון. ב-2018 מכר אותו ולפני כשמונה חודשים פתח את המרכזי בפתח תקווה. מאז הספיק לשרת למעלה מ-2,000 לקוחות מרוצים במקום שאין דומה לו בישראל ומזכיר בצורתו מרכזי בדיקה מפוארים מהעולם.

"בזכות אבא שלי אני במקום שבו אני נמצא", מספר שירי. "היום אני נותן מענה לכל הצרכים של הלקוח. יש לנו ארבעה עובדים שפועלים בקצב מהיר. שיטת העבודה שלנו שונה ממכונים אחרים ותמיד שניים יעברו על מכונית ויבדקו את הכל.

"כל לחצן באוטו יעבור בדיקה. העמדה שלי אומרת שכאשר לקוח מגיע לבדיקת מכונית צריך לבדוק אותה כאילו אני קונה את האוטו הזה. לכן אנחנו שמים דגש על הכל ומשתמשים לשם כך במכשור המתקדם בעולם".

לצד הבדיקה היסודית שירי ואנשיו דואגים לעדכן את הלקוח כל העת במצב המכונית, ולהסביר לו על תהליך הבדיקה. כך הם מוצאים עצמם יושבים ומסבירים לכל אדם איך כל מערכת עובדת ומה הבעיה, וגם איך אפשר לתקן אותה.

"אנחנו נותנים היום מענה מלא", מדגיש שירי. "אנחנו היחידים שבודקים למשל מערכת היברידית. אנחנו נוגעים גם בנישה של רכבי ספורט, קצה ויוקרה. אנחנו מבצעים את בדיקות הטרייד אין של חברות היוקרה בישראל. יש לנו המון לקוחות פרטיים שקונים ומוכרים רכבים כאלו".

היחידים שבודקים מערכת היברידית (צילום עצמי)

היחידים שבודקים מערכת היברידית (צילום עצמי)

שירי עצמו נהג כמעט על כל סוג של רכב שקיים היום בישראל והוא מכיר אנשים רבים מהתחום. עובדות אלה, לצד הידע הרב שרכש לאורך השנים, הביאו אותו להציע ללקוחות שלו רמה אחרת של מקצועיות שאי אפשר לאתר במכוני בדיקה אחרים.

"את הרישיון שלי קיבלתי ב-2005 והמכונית שקיבלתי היתה מהראשונות עם טורבו", נזכר שירי. "שדרגתי אותה ושם הכל התחיל. התחלתי להבין יותר את המשמעות של שיפור המכונית, הבלאי של כלי רכב ונכנסתי לעניינים. היום אני בכלל רוכב על אופנועים כבדים".

אז אם אתם לפני עסקה חשובה של רכישת מכונית ולא בטוחים לאן לקחת אותה כדי לבצע את ההערכה הנכונה, בואו ל-המרכזי בדיקות רכב לפני קנייה. כל מה שתצטרכו לעשות זה לשבת בנחת בצד ולתת לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה לעשות את העבודה עבורכם. אחרי שהם יסיימו אתם תדעו טוב יותר מהבעלים המקורי של המכונית מה מצבה, והאם כדאי לכם להוציא עליה כסף או לחזור מהר הביתה.

כתובת: היצירה 12 פתח תקוה
טלפון: 073-7640770

למעבר לאתר החברה
למעבר לאינסטגרם
למעבר לפייסבוק

שווה להגיע לפני שאתם קונים רכב יד שניה (צילום עצמי)

שווה להגיע לפני שאתם קונים רכב יד שניה (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר