גמלאי שנפצע- הרחוב דנקנר זבוטינסקי
צומת הרחובות דנקנר ז'בוטינסקי והגימלאי שנפצע

תושב בן 80 תובע את העירייה: נפצעתי בגלל מדרכה משובשת ולא תקנית

לפי הנטען בתביעה, התובע נפל ושבר את כף רגלו כשרכב על קלנועית, בגלל שפת מדרכה משובשת, גבוהה ולא תקנית. הוא תובע את העירייה על 11 סעיפים, ביניהם רשלנות וחוסר אכפתיות כלפי תושבים. העירייה: כשנקבל את התביעה נגיב

פורסם בתאריך: 16.12.18 11:20

תושב פתח תקווה כבן 80 טוען בתביעה שהגיש נגד העירייה, כי נחבל ושבר את כף רגלו בעת נסיעה בקלנועית, בשל שפת מדרכה משובשת בה נתקל. כעת, בשל הנזקים שנגרמו לו, הוגשה התביעה נגד עיריית פתח תקוה וחברת הביטוח שמבטחת את העירייה, בדרישה לפיצויים על סך 85 אלף שקלים עבור נזק מיוחד וסכום נוסף ל נזק כללי, שבית המשפט התבקש לפסוק באופן הולם. בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט השלום בהרצליה, באמצעות עו"ד אייל פייפר, הוצגו 11 סעיפי תביעה נגד העירייה וביניהם רשלנות, מחדל, היעדר תחזוקה ראויה ואף חוסר אכפתיות כלפי התושבים. על פי התביעה, באפריל 2017 התובע רכב התובע על קלנועית בצומת הרחובות דנקנר וז'בוטינסקי בעיר. בעת סיום חציית מעבר החציה בצומת, בעת שעלה על המדרכה, נפל כתוצאה משפת מדרכה משובשת, גבוהה ולא תקנית, נחבל ושבר את כף רגלו הימנית. לטענת התובע, העירייה לא דאגה לתקן את המדרכה המשובשת ולא הזהירה מפני המפגע ובכך הפרה את חובתה לספק מעבר בטוח וללא מכשולים במקום הפתוח בפני הציבור הרחב.

עו"ד אייל פייפר צילום עופר ריבק

לאחר פגיעתו, אושפז התובע בבית החולים בילינסון למשך יומיים, שם אובחן עם שבר בכף רגלו ושוחרר לביתו עם גבס. לאחר כחודש, הוא שב לבית החולים עם כאבים וצוות בית החולים החליט להשאיר את הגבס על רגלו לזמן ממושך יותר.
ללא קשר לתאונה, רגלו הימנית של התובע נכרתה בעבר. לפיכך, תפקודו ושגרת חייו התקינה תלויים מאוד בבריאות רגלו השמאלית, שנפגעה כאמור בתאונה. מאז התאונה, הוא סובל מכאבים רבים, מהגבלה בתנועה ומקשיי תפקוד, ונזקק לעזרת הזולת בתפקוד פעולות יום יומיות. כעת, הוא תובע את עיריית פתח תקוה ואת חברת הביטוח ומבקש פיצוי הולם בגין הנזקים שספג מאז התאונה, לצד הנזק העתידי.

תגובת העירייה: "בעירייה טרם התקבלה תביעה הנדונה לכשתתקבל נוכל להעביר התייחסות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר