האירוע במסעדת סטרינג צילום דוברות העירייה

צו הפסקה מנהלי למסעדה בפתח תקוה. הבעלים: האירוע קוים על הגג ללא ידיעתנו

הצו הוצא על ידי העירייה לאחר שבמקום התקיים אירוע בהשתתפות כמאה איש. בעלי המסעדה, איציק אנקונינה: מפיק שעבד איתנו בעבר קיים את האירוע עבור משפחה במצוקה ללא ידיעתנו

פורסם בתאריך: 3.3.21 13:18

האגף לרישוי ופיקוח עסקים הוציא אתמול (שלישי) צו הפסקה מנהלי למסעדת סטרינג ברחוב נחשון בפתח תקוה, לאחר שהמקום הפר את הנחיות משרד הבריאות וקיים אירוע בניגוד לתקנות החירום בהשתתפות כ-100 איש. עוד ציינו בעירייה שהמקום מנוהל ללא רישיון עסק בתוקף. המסעדה קיבלה דוח על סך 5,000 שקלים. מנגד טוען הבעלים של המקום, איציק אנקונינה, שמדובר במסעדה חדשה שהוקמה לפני כשנה והמקום סגור במשך חודשים רבים. הוא טוען שמי שקיים את האירוע הוא גורם אחר שעבד איתם בעבר, וקיים את האירוע על הגג שהגישה אליו חופשית, עבור משפחה מצוקה על דעת עצמו וללא ידיעתם.

בהודעת העירייה אתמול נכתב: "האגף לרישוי ופיקוח עסקים הוציא הבוקר צו הפסקה מנהלי למסעדת סטרינג ברח' נחשון 32 על שהפר את הנחיות משרד הבריאות למרות שבעבר הוא הוזהר על כך, וכן מנוהל ללא רישיון עסק בתוקף. על פי דו"ח השיטור העירוני, בתאריך 23.2.21 ניתן לעסק דו"ח על סך 5000 ₪ על שפעל בניגוד לתקנות החירום. הפקח שהיה במקום דיווח כי העסק קיים אירוע בניגוד לתקנות בהשתתפות כ-100 איש. ראש העיר רמי גרינברג: מצוקת העסקים לאורך המשבר קרובה לליבנו ואנחנו נוקטים במגוון פעולות כדי לסייע להם לצלוח את התקופה. הדבר בא לידי ביטוי בהנחות בארנונה שכרוכות באובדן הכנסות שהרשות סופגת על סך כ-130 מיליון ₪ וכן מגוון של הטבות באגרות השונות ועוד. לצד זאת לא נתפשר על בריאות הציבור ונמשיך לאכוף במלא החומרה כנגד מפרי ההנחיות. צריך להבין, ככל שלא נקפיד על הנחיות הבריאות, התחלואה תגבר והמגבלות על העסקים ומערכת החינוך תהיה בהתאם".

בתגובה אמר אנקונינה: "מדובר במסעדה חדשה שהוקמה בהשקעה של מיליוני שקלים בתקופה שהתחילה הקורונה ולמעשה מהרגע שהמקום נפתח היינו סגורים במשך חודשים ארוכים בצורה הרמטית לחלוטין, בלי פספוס אחד. נודע לנו מהמשטרה על האירוע שהתקיים במקום על ידי מכר שלנו, מפיק אירועים שעל דעת עצמו קיים אירוע, לאחר שהגיע אליו מקרה מצער על זוג שלא היה לו איפה לעשות את החתונה. אנחנו לא מכירים את בעל האירוע ונודע לנו על ההפרות מהמשטרה עצמה ולהבנתנו, היו פחות אנשים ממה שנאמר".

איך הוא נכנס למקום?

"מדובר בבניין שיש לו מדרגות חיצוניות ופנימיות וניתן לעלות לגג באופן חופשי והאירוע נעשה על הגג, עכשיו אנחנו מסדרים את זה שלא ניתן יהיה להיכנס לגג".

זה סוג של פריצה.

"נכון ולכן ניגשנו למשטרה ולמחלקת השיטור העירוני. הצגנו בפניהם את הדברים וציינו שמאחר ומדובר במכר שלנו אנחנו לא רוצים להגיש נגדו תלונה, למרות שזה בא על חשבוננו ונהיה סגורים 30 יום. מצד שני הוא התקשר למשטרה ואמר להם שזו האחריות שלו".

הסגירה פוגעת בכם?

"בוודאי, יש לנו אירועים שמיועדים להתקיים בחודש הקרוב ואנחנו עדיין לא יודעים מה לעשות ומה הזוגות יעשו. שלחנו מכתב לראש העיר וסיפרנו לו את הסיפור, בתקווה שהוא יבין ויעזור לנו. הסברנו לראש העיר שאנחנו איתו יד ביד ומסכימים לכל מה שהוא עושה בנושא הקורונה, אבל מדובר במקרה חריג שצריך להתייחס בהתאם".

והטענה של העירייה שהמקום מנוהל ללא רישיון עסק ושבעבר הוזהרת?

"כמו כל עסק חדש שפותח, קיבלנו מהעירייה ריג'קטים לתיקון וטיפלנו בהם כמו כיבוי אש ונגישות ואנחנו אמורים לקבל את הרישיון".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר