גדית שמש פניזל
גדית שמש פניזל

סרטון מצמרר: "אני רוצה להיות עם הילדים שלי, תעזרו לי להציל את החיים שלי"

לפני כשנה וחצי התגלה אצל גדית שמש פניזל, אם לחמישה המתגוררת בנווה גן, סרטן שד גרורתי. לאחר טיפולים רבים הובהר לה שרק טיפול ניסיוני יקר בארצות הברית יכול להציל את חייה. החברים פתחו במסע לגיוס תרומות, גדית עצמה פרסמה סרטון בו היא מבקשת סיוע

פורסם בתאריך: 14.5.19 19:40

גדית שמש פניזל, תושבת פתח תקוה המתגוררת בשכונת נווה גן, מבקשת את עזרת הציבור. לפני כשנה וחצי התגלה לגדית סרטן שד גרורתי. היא עברה טיפולים וכעת ההמלצה שקיבלה היא שמה שעשוי להציל את חייה הוא טיפול בארצות הברית בעלות משוערת של כ-250,000 דולר. לגדית חמישה ילדים קטנים, הגדול ביניהם יחגוג בר מצווה שבוע לפני ראש השנה, והקטנה שביניהם בת 4. השבוע העלתה גדית סרטון ובו היא מבקשת עזרה מהציבור. "אני מאוד רוצה להיות בבר מצווה של הבן שלי, אפילו אם זה רק בבית הכנסת, אפילו אם זה משהו קטן. אני מאוד רוצה לקחת את הילדה שלי שבכיתה ה' להגיד לה שאני אבריא, היא כל הזמן שואלת מתי אני אהיה בריאה. את התאומים שלי, ארז ותמר, אני רוצה לקחת לכיתות א', להעלות אותם, לנדנד את נוגה בנדנדה, את הקטנה שלי, לחתן אותם, לראות אותם. אני רוצה כל מה שאמא רוצה לילדים שלה ואני צריכה בשביל זה לגייס מיליון שקל, לנסוע לארצות הברית לניסוי חדשני. תעזרו לי להציל את החיים שלי".

בעוד שבועיים גדית טסה על מנת להתחיל בטיפול. "אני גיליתי את המחלה אחרי שסחבתי רגל והסרטן כבר שלח גרורות בגוף", היא מספרת בכאב. "עשו לי את הטיפולים האפשריים ויש טיפול חדשני בארצות הברית, שבו לוקחים את הדם, מסננים אותו, יחד עם נגיף נוסף ואחרי כחודש וחצי – חודשיים, מחזירים את הדם לגוף, במספר פעימות, ישירות למוח. זה טיפול שהוא בשלב הראשוני, עד כה שלושה אנשים טופלו בו ומאחר והוא עדיין לא מאושר וניסיוני, חברת הביטוח שלי לא משתתפת".

ניתן לתרום לגדית במספר דרכים:

העברה בנקאית בארץ: ע"ש חברים לרפואה עבור שמש פניזל גדית. בנק לאומי, סניף 856 אחיעזר, ח"ן 30783/21.

העברה בנקאית בחו"ל: IBAN: IL83 0108 5600 0000 3078 321, Name of the account: HAVERIM LEREFUA SWIFT code: LUMIILITTLV

שליחת צ'ק: שליחת צ'ק ע"ש "חברים עבור שמש פניזל גדית לכתובת משרדי "חברים לרפואה": ת.ד. 6782 רמת-גן 52167.
באמצעות כרטיס אשראי: בטלפון: 03-5777666 או כנסו כאן.

לכל הפרטים לגבי אפשרויות התרומה כנסו כאן 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר