שני מכשירי דפיברילטור של מד"א הוצבו בניידות לשיטור עירוני - צילום דוברות מדא

להציל חיים: שני מכשירי דפיברילטור הוצבו בניידות שיטור עירוני

במקביל לכך עברו פקחי השיטור העירוני בפתח תקווה קורס נאמני חיים של מד"א. מ"מ ראש העירייה, אוריאל בוסו: "מדובר בשיתוף פעולה מציל חיים בין מד"א ואגף הביטחון והחירום העירוני"

פורסם בתאריך: 14.11.19 08:33

בטקס שנערך ביום ראשון השבוע במשרדי אגף הביטחון של עיריית פתח תקווה, נחנכו שני מכשירי דפיברילטור של מד"א, אשר הוצבו בניידות השיטור העירוני. בטקס השתתפו מ"מ ראש העיר אוריאל בוסו, מנהל אגף הביטחון בעירייה יריב סנדלון, מנהל שיטור עירוני פתח תקווה הדר ארדיטי, מנהל מרחב ירקון במד"א חיים דורי וסגנו אביחי חדד. במסגרת הכשרתם, עברו פקחי השיטור העירוני בפתח תקווה קורס נאמני חיים של מד"א והם מהווים מכפיל כוח משמעותי לפעילות הצלת החיים ברחבי העיר. פעילות זו נעשית תוך שיתוף פעולה בין העירייה למד"א.
מנהל מרחב ירקון במד"א, חיים דורי: "אני מבקש להודות לעיריית פתח תקווה בראשותו של רמי גרינברג, על שיתוף הפעולה עם מד"א למען הצלת חיים. הצבתם של הדפיברילטורים מהווה אמירה חד משמעית של העירייה, אשר נותנת דגש לנושא השמירה על חיי תושביה, ופועלת בנושא. אנו במד"א כמובן מברכים ושמחים לקחת חלק בכך".
מ"מ ראש העיר פתח תקווה וממונה חירום וביטחון בעירייה, אוריאל בוסו: "כמתנדב בארגון וכיו"ר אגף הביטחון אני שמח מאוד על שיתוף הפעולה השוטף של אגף הביטחון והחירום העירוני עם מד"א, שיתוף פעולה שמציל חיים, ורוצה להודות לארגון מגן דוד אדום על התרומה המיוחדת, שללא ספק תמשיך להניב שיתופי פעולה לטובת תושבי העיר ולמען הצלת חיים".

צילום דוברות מד"א

במד"א מציינים שבמקרה של דום לב, כל דקה היא קריטית. עד כמה? בכל 60 שניות שחולפות ללא טיפול, מרגע האירוע, פוחתים סיכויי ההישרדות של החולה ב-7%-10%. ככל שמכת חשמל מתקבלת מהר יותר, הסיכוי של החולה לחדש את פעילות הלב גדל. חיים רבים כבר ניצלו באמצעות מכשיר הדפיברילטור של מגן דוד אדום, שכל אזרח יכול להפעיל בקלות, ללא ידע רפואי מוקדם. המכשיר נותן מכות חשמל על פי הצורך, מכתיב את קצב ההחייאה, ומספק הוראות הפעלה קוליות וחזותיות ברורות. במקביל, הדפיברילטור מתחבר למוקד החירום של מד"א, כשהמפעיל מקבל הנחיות נוספות מהחובשים והפראמדיקים במוקד 101. באותו הזמן, צוותי מד"א מקבלים פרטים על המטופל עוד בדרכם למקום האירוע.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר