קורונה. צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

יותר מ-2,000: מאות מאומתים חדשים אובחנו בעיר ביומיים

מספר החולים/מאומתים בפתח תקוה ממשיך להיות גבוה, גם שיעור הבדיקות החיוביות גבוה מהממוצע הארצי. ציון הרמזור ירד מעט, אך העיר עדיין אדומה

פורסם בתאריך: 19.8.21 15:22

למעלה מ-200 מאומתים חדשים אובחנו בפתח תקוה בתוך יומיים. כמות החולים/מאומתים לקורונה בעיר מוסיפה להיות מהגבוהות בארץ גם היום, חמישי, ועומדת על 2,036 מאומתים/חולים, לעומת 1,821 מאומתים/חולים ביום שלישי. אחוז הבדיקות החיוביות ממשיך להיות גבוה מהמוצע הארצי ועומד על 6 אחוז (5.5 הממוצע הארצי). ציון הרמזור של העיר ירד מעט ועומד עתה על 7.6, אך למרות זאת, פתח תקוה עדיין מוגדרת עיר אדומה.

מהמרכז הרפואי רבין מעדכנים הבוקר כי בבית החולים בילינסון מאושפזים 28 חולים, מתוכם 6 מונשמים בטיפול נמרץ ו-1 בפנימית קורונה, 13 קשה, 6 בינוני, 2 קל. במקביל, בבית החולים השרון מאושפזים 21 חולים, מתוכם 3 מונשמים, 11 קשה, 2 בינוני, 5 קל.

כזכור, אתמול הורחב התו הירוק גם לילדים מגיל 3, עם כניסתו לתוקף נפרשו מאות עמדות בדיקה מהירה ברחבי הארץ. בעקבות הביקוש הרב הוחלט כי עד להודעה חדשה גם תחנות מד"א בכל הארץ, יספקו בדיקות מהירות לילדים בגיל 3-12 ומנועי חיסון ללא תשלום. על כן, נבדקים אלה, שנבדקו אתמול בתחנות מד"א ונדרשו לשלם בגין הבדיקה, יקבלו על כך החזר מלא ממד"א.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר