מתנדב איחוד הצלה אלחנן שושני, צילום מהפייסבוק

בשורות טובות: שיפור במצבו של החובש אלחנן שושני

שושני, מתנדב באיחוד הצלה ובארגון ידידים, נפצע קשה בתאונה בכביש 40 בשבוע שעבר. הוא שב להכרה ונושם בכוחות עצמו

פורסם בתאריך: 14.2.22 08:04

לחדשות הטובות האלו חיכו רבים: אלחנן שושני, חובש מתנדב באיחוד הצלה ומתנדב בארגון ידידים, שנפצע קשה מאוד בתאונה בשבוע שעבר, התעורר, מתקשר עם משפחתו והרופאים. שושני חזר להכרה ונושם בכוחות עצמו.

שושני, אחד המתנדבים המוערכים והאהובים באיחוד הצלה פתח תקוה ובארגון ידידים, תושב העיר, נפצע בתאונה קשה בכביש 40 בצומת שעריה, לאחר שנפגע מאוטובוס, כאשר היה בדרכו להציל חיים בבארות יצחק. באיחוד הצלה סיפרו כי הוא קיבל טיפול מיידי ממתנדבת של הארגון שבמקרה נסעה אחריו והיה מי שהגדיר זאת כ"נס, בורא עולם שלח לו אותה". עוד נמסר כי אמבולנס של איחוד הצלה שהיה בסביבה הגיע במהירות, העניק לו טיפול ופינה אותו במצב קשה לבית החולים בילינסון.

 

בקבוצות רבות הופצה לאחר התאונה בקשה לקרוא פרקי תהילים לרפואתו השלמה של שושני:  "הרבו בתפילה וקרעו שערי שמים לרפואתו השלמה של המתנדב החשוב אלחנן אליהו בן רחל מתנדב חשוב בארגון שעבר תאונת דרכים קשה וזקוק לרחמי שמים מרובים, נקדיש את מעשי החסד לרפואתו השלמה מצורף קישור לקריאת תהילים משותפת".

מתנדבים רבים של איחוד הצלה הגיעו להיות לצידו בבית החולים. אתמול בערב הגיעו הבשורות הטובות: שושני התעורר, מזהה את משפחתו, מתקשר איתם ועם הרופאים, ואינו מורדם ומונשם יותר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר