מוניקה כהן צילום זאב שטרן
מוניקה כהן צילום זאב שטרן

חוזרת: מוניקה כהן תתמודד במסגרת מרצ בבחירות המקומיות

בבחירות הקודמות נחלה מרצ כישלון, אך כהן אופטימית ואומרת: "לשמחתנו השכונות החדשות הוסיפו מתפקדים למרצ"

פורסם בתאריך: 15.1.18 15:16

מוניקה כהן צפויה להתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר מטעם סיעת מרצ. במהלך החודש הקרוב עוד ניתן יהיה להגיש מועמדות לראשות המפלגה בעיר, אך כרגע אין מועמד/ת נוסף/ת לראשות המפלגה. במידה ויהיה, צפויים להתקיים פריימריז במהלך השנה.
כזכור, מרצ נחלה כישלון במהלך בבחירות האחרונות לאחר שלא זכתה לקבל מנדט מהמצביעים. כהן פעילה בחיים הפוליטיים כבר שנים רבות, ובין היתר הייתה חברת מועצת עיר וסגנית ראש העירייה. במהלך 15 השנים האחרונות ריכזה את נושא שימור אתרים וקשרי חוץ כעובדת בעיריית פתח תקוה. במקביל היא משמשת כיו"ר עמותת פתח תקוה זה אני שעוסקת בתחום איכות הסביבה בעיר.
מרצ תשים דגש על מספר מטרות כמו למשל ריסון הבנייה בצורה מושכלת ומתן פתרון סביבתי לבעיות תחבורה, שמירה על סטטוס קוו בנושאי דת, שמירה על זכויות הציבור החילוני מבחינת פתיחת העיר בשבת, הקצאת תקציבים ושטחים ועוד.

"בבחירות האחרונות לא זכינו למנדט מהבוחרים ולמרצ אין נציג במועצת העיר", אומרת כהן, "ייתכן ומי שהתמודד בבחירות הקודמות לא היה מספיק מוכר. כמובן שהמטרה שלנו היא קודם כל לחזור למועצת העיר, כאשר מבחינתי שלושה מנדטים יהוו הישג. לשמחתנו השכונות החדשות הוסיפו מתפקדים חדשים לסיעת מרצ, כך שלסיעה יש קהל וציבור בפתח תקוה. מעבר לכך אני מאמינה שהפעילות של בחיים הציבוריים בעיר תביא לי קולות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. היו ימים.

    בעבר מר"ץ הייתה תנועה צעירה ומהפכנית. כיום לא נותר מעברה של המפלגה כמעט כלום.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר