חסימת מדרכות ברחוב מאיה צילום באדיבות התושבים
חסימת מדרכות ברחוב מאיה צילום באדיבות התושבים

רחוב מאיה במחנה יהודה: המדרכות נחסמות, ילדים נאלצים ללכת בכביש

במקום ישנם מספר גנים וכמו כן עוברים בו תלמידי חטיבת פיינשטיין. העירייה: הפיקוח יתגבר פעילות"

פורסם בתאריך: 22.5.18 17:44

הורים ברחוב מאיה בשכונת מחנה יהודה, מתלוננים שמידי יום רכבים ומשאיות חוסמים את המדרכה סמוך לאתר הבנייה. מדובר במתחם הרחובות מאיה, הערבה והצנחנים. עוד הם טוענים שעל המדרכה יש אבנים, חול ושאריות מהאתר הסמוך ולכן ילדים, הורים עם עגלות וכל מי שרוצה להגיע לגנים, צריך לרדת לכביש ולסכן את חייו. הגנים שנמצאים במקום הם מאור, אבן השמש, פנינה וכן גן פרטי. בנוסף עוברים שם תלמידי חטיבת פיינשטיין.
"יש במקום המון שאריות מאתר הבנייה, אבנים, חול, אדמה ולפעמים גם המשאיות והרכבים ממש עומדים על המדרכה", אומרת תושבת. "הבעיה שגם מהצד השני של הכביש אין מדרכה, יש שם גן סגור, שהוא לא פעיל ומבדיקה שעשינו נאמר לנו שניתן לקחת חלק מהשטח של הגן על מנת לבנות מדרכה, כיום, מה שנשאר לילדים זה רק ללכת על הכביש. פנינו מספר פעמים למוקד העירוני וגם לחברי המועצה וגם לקבלן שהבטיח שהוא לא יחסום את המדרכה, אבל זה תופס רק לכמה ימים ואז זה חוזר על עצמו. אנחנו חוששים שילד יילך על הכביש והוא יכול להיפצע מרכב עובר".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מפקחי המחלקה בשיטור הרב תכליתי יתגברו פעילות לבקרה יומית בתחומי הרחובות כדי למנוע את חסימתם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר