קורל רסקובסקי צילום פרטי
קורל רסקובסקי צילום פרטי

קורל בת ה־11 שרה ליד מיטת אמה החולה. עכשיו היא רוצה לעבור את האודישן

אף עין לא נותרה יבשה באודישן של קורל רסקובסקי ל־דה בוקס. "קורל באה עם מסר", אומרת האם שנהב. צפו באודישן המרגש ועיזרו לה לעבור אותו בהצלחה

פורסם בתאריך: 4.9.18 12:12

קורל רסקובסקי בת ה־11, תושבת פתח תקוה השתתפה באודישן בתוכנית "דה בוקס" המשודרת ביוטיוב ובערוץ קידס בהוט, ומה שקרה שם אחר כך לא הותיר אף עין יבשה. קורל שרה מגיל צעיר מאוד, אך בשנתיים האחרונות קיבלה השירה שלה מימד אחר. קורל נהגה לשיר ליד מיטת אמה שחלתה בסרטן ועברה טיפולים קשים. את השיר "תודה" של ישי לוי קורל שרה ליד מיטתה של האם משך כל תקופת הטיפולים.
"מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת לשיר", מספרת קורל. "אני נמצאת בחוג של טל שרון 'קול הבמה', שרה במקהלת בית הספר 'אמיר', וכששמעתי שיש אודישנים לתוכנית 'דה בוקס' החלטתי לנסות".
האודישנים נערכים במספר שלבים. השלב הראשון הוא שליחת סרטון ולאחר התרשמות הראשונה, הילדים הוזמנו להגיע לאודישנים שהתקיימו במהלך החופש הגדול בקניון איילון. לאודישנים הגיעו כ־500 ילדים שעברו ראיון אישי ולאחריו הציגו את הקטע האמנותי שלהם.

"כשאמא שלי חלתה בסרטן לפני שנתיים, כל הזמן הייתי שרה לה את השיר ומלטפת אותה ובזכותי היא הבריאה", אומרת קורל. האם שנהב מספרת על הפעם הראשונה בה קורל שרה לה את השיר: "הייתי באיטליה בטיול דרך עזר מציון ופתאום קיבלתי סרטון של קורל, בו היא שרה לי את השיר 'תודה' של ישי לוי. שום עין לא נשארה יבשה שם, זה עזר לי להבין שחייבים להישאר עד הסוף ולהילחם על החיים".
את אותו שיר קורל שרה באודישנים. הסיפור המיוחד הזה ריגש מאוד את הנוכחים ובמהלך האודישן קורל החלה לבכות. לקראת הסיום הצטרפו אליה האם והמנחים.
קורל ושנהב רוצות להעביר מסר לילדים שלא יעשו שיימינג ויקבלו כל אחד בכל מצב. לפני כחמש שנים עברה המשפחה לערד, ולאחר שנתיים חזרה לפתח תקוה.  "בבית הספר הקודם שלה היא חוותה שיימינג וחרמות", מספרת האם, "הילדים בבית הספר צחקו עליה שאמא שלה חולה, שיש לה קרחת ושהיא תמות והיא לקחה את זה מאוד קשה ולא הפסיקה לבכות. לפני כשנה וחצי היא עברה בית הספר ומאז החיים שלה השתנו. הילדה חזרה לחיות, לחייך, התקבלה למקהלה של בית הספר וסוף סוף הרגישה שהיא שווה כמו כל הילדים".
איך את מרגישה היום?
"אני בהפוגה, אבל המערכת החיסונית שלי עדיין לא מתאוששת ואני כל הזמן בבדיקות".

האם מספרת שעשר הילדים שזוכים בהכי הרבה צפיות עולים לגמר, יחד עם עוד עשרה מתמודדים שהשופטים בוחרים. הפרס הוא השתתפות בתוכניות טלוויזיה, שיעורי משחק, פיתוח קול ועוד. התחרות מסתיימת ביום שישי ה־7.9 ועל מנת לעלות לגמר קורל זקוקה לכמה שיותר צפיות. אז כנסו לאתר יו טיוב ותצפו בביצוע של קורל – https://youtu.be/Csyw1ibaRVQ.
שנהב מזמינה את הציבור לצפות בביצוע של קורל ואומרת: "קורל באה עם מסר, שסרטן לא שווה מוות וחלומות יכולים להתגשם והמסר שלנו לקבל את השונה, לקבל את האחר ולא לעשות שימיינג. השיר בא להעביר מסר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר