רמי גרינברג צילום מטה גרינברג
רמי גרינברג

רוצים פגישה אישית עם ראש העירייה?

רמי גרינברג החליט לקיים מדיניות דלת פתוחה לתושבים. הוא יקיים פגישות בשעות הבוקר המוקדמות ובשעות הערב המאוחרות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 11.12.18 17:15

ראש העירייה, רמי גרינברג, מבקש לקיים מדיניות "דלת פתוחה" ולקבל במשרדו את ציבור התושבים לפגישות אישיות. הדבר היה נהוג גם בקדנציות של איציק אוחיון, אז התקיימו הפגישות בימי שלישי אחר הצהריים ובתקופה של איציק ברוורמן, אז ניתן היה לתאם פגישה בכתב לפקס או למייל.
הפגישות עם גרינברג ייערכו בלשכתו בשעות הבוקר המוקדמות בין 06:00 – 09:00 או בשעות הערב המאוחרות בין 21:00 – 24:00. המטרה היא לאפשר לתושבים להשמיע את דברם באופן בלתי אמצעי ובשעות מסודרות.

לשכת ראש העיר צילום דוברות העירייה

לשכת ראש העיר צילום דוברות העירייה

כבר כיום ניתן לראות בכניסה ללשכתו של ראש העיר תושבים רבים אשר מבקשים להיפגש איתו ועל מנת לאפשר לכולם לעשות זאת בצורה מסודרת, החליט גרינברג לקיים את מתכונת הדלת הפתוחה. "כחלק מיישום תפיסת השירות שאני מוביל למתן מענה יעיל ולחיזוק הקשר הישיר עם תושבי ותושבות העיר, אני עורך מידי יום שישי סיורי שטח מקצועיים בשכונות ובמוסדות החינוך", מסביר גרינברג. "בנוסף לכך, אני אשמח להזמין תושבים לפגישה אישית בלשכתי, שבמהלכה ניתן יהיה להעלות מגוון נושאים הנוגעים לעיר ומצריכים טיפול, התייחסות או פתרון".
לתיאום פגישה, יש לפנות לכתובת מייל: [email protected] או לפקס 03-9311085.

 


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר