צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

מזעזע: ארבעה אנשים הכריחו צעיר לבצע בעצמו עבירות מין קשות ולמרוח על עצמו צואה

בכך לא תמה ההתעללות: אחד החשודים הכריח את הצעיר ללכת עם טלוויזיה על גבו מביתו בראש העין לבית אחד החשודים בפתח תקוה תוך שהוא מצליף בו במהלך הדרך. הרקע: עסקת סמים שניסו לבצע החשודים תוך שימוש בשמו של החשוד ונכשלה

פורסם בתאריך: 17.2.19 11:15

משטרת ישראל עצרה שני  גברים מפתח תקוה ושני קטינים מתל אביב, לאחר שתקפו, איימו ואילצו קורבן מראש העין לבצע בעצמו עבירות מין קשות. החשודים נעצרו והיום בכוונת הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום ובקשת מעצר.

ביום 29.1.19 התקבלה במשטרת ישראל תלונה מגבר בן 22 מראש העין, שמסר כי עבר מסכת של התעללות ותקיפות מצד מכר שלו. מהתלונה עולה כי הייתה היכרות מוקדמת בין המתלונן לבין החשוד, ובנובמבר האחרון עבר החשוד לגור בדירתו של המתלונן בראש העין. בהמשך השניים הסתכסכו והחשוד תקף את המתלונן בדירתו, היכה בו באגרוף וגרם לו לחבלה. המתלונן פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים תל השומר ונזקק לתפרים בשפה. בהמשך עבר החשוד המרכזי לגור בדירה בפתח תקוה.

בחקירה מאומצת ומורכבת של החוקרים, התברר כי ביום 17.1.19 החשוד דרש מהמתלונן לעשות שימוש בזהותו של המתלונן על מנת לרכוש סמים דרך תוכנת ה"טלגרס". המתלונן התרצה לאחר איומים ממושכים מצד החשוד והגיע לדירתו של החשוד ברחוב ווייסבורג בפתח תקוה. בדירה המתלונן פגש בחשוד ובאנשים נוספים והשניים ביצעו עסקת סמים מזוייפת דרך תוכנת ה"טלגרס", תוך שימוש בפרטיו של המתלונן. סוחרי הסמים הגיעו לדירתו של החשוד בפתח תקוה, גילו  וקיבלו תשלום בכסף מזוייף, אך גילו את התרמית ולא מסרו את הסמים.

החשודים כעסו על כך שעסקת הסמים נכשלה וכאן החלה מסכת התעללות מזעזעת בקורבן. החשודים כלאו את המתלונן בחדר בדירה במשך שעות ארוכות, במהלכן הם תקפו אותו והכיכו אותו בכל חלקי גופו, כפו עליו לבצע בעצמו עבירות מין קשות, למרוח צואה על פניו ואף תיעדו הכל במצלמות הניידים שלהם. רק למחרת בבוקר ולאחר לילה של התעללות קשה שביצעו בו ארבעה חשודים, הוא הצליח לעזוב את הדירה. גם במהלך תקופה מסויימת לאחר מכן, החשודים איימו על המתלוננן מספר פעמים בטענה שהוא חייב להם כספים.

מסכת ההתעללויות לא הסתיימה. ביום 25.1.19 הגיע אחד החשודים לביתו של המתלונן בראש העין ואילץ אותו לקחת טלוויזיה ולצעוד ברגל מביתו שבראש העין ועד לביתו של החשוד הראשון, בפתח תקוה, תוך כדי שהחשוד השני מצליף בו במקל לאורך כל ההליכה. כאשר הגיעו לדירת חשוד 1 השניים היכו במתלונן בתוך דירתו של חשוד 1, דרכו על פניו והיכו ברגלו באלה מעץ.

בסיומה של חקירה מורכבת ומאומצת, החשודים נעצרו ביום 3.2.19 ומעצרם הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקוה. ביום רביעי 13.2.19 הוגשה נגדם הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום. ביום 7.2.19 וה-11.2.19 נעצרו 2 חשודים נוספים, קטינים (17, 15, ת"א) ובדיון בביהמ"ש הם שוחררו בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית.

היום בכוונת הפרקליטות להגיש בבימת משפט המחוזי בלוד בלוד כתב אישום ובקשת מעצר נגד החשודים בגין עבירות של סחיטה באיומים, גרם למעשה סדום, כליאת שווא ותקיפה בצוותא. יחד עם כתב האישום בכוונת הפרקליטות להגיש גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר