הגדרות בגינה ברחוב חדוה רשיש. צילום זאב שטרן

הקשיב לתושבים: גרינברג ביטל הקמת חניון על חשבון חלק מגינה ציבורית

ביום שישי נפגש ראש העירייה עם תושבי האיזור בגינה, ולאחר הפגישה החליט לא להקטין את הגינה ולהקים את החניון במיקום אחר, בפינת הרחובות רחל המשוררת ואחד העם

פורסם בתאריך: 27.1.20 18:00

ראש העירייה רמי גרינברג, ביטל את הקמת החניון הציבורי שהיה אמור להיבנות על חלק משטחה של גינה ציבורית ברחוב חדווה רשיש. זאת לאחר שהמקום כבר גודר בשבוע שעבר לצורך העבודות. לאור פניות של תושבים, התקיימה פגישה ביום שישי בגינה ביחד עם ועד השכונה, ולאחריה החליט גרינברג להקים את החניון במיקום אחר. גרינברג מסר הבוקר: "קיימנו סיור במקום מספר פעמים, והייתה שם דרישה בעבר לחניון ציבורי. לאחר מכן הועלו טענות של תושבים שלא רוצים את החניון. הוחלט להקים חניה במקום חלופי ולא בגינה עצמה, והגינה תישאר כפי שהיא. החניון החלופי יקום ברחוב רחל המשוררת פינת אחד העם, יש שם שטח פתוח".
אחת מתושבות השכונה ציינה הבוקר: "הייתה פגישה טובה ולשמחתנו ראש העירייה אמר שהחניון לא יקום על חשבון הגינה הציבורית. החניון יוקם במיקום חלופי אחר בשכונה והגינה לא תיהרס וזה מה שחשוב".
לטענת התושבים, הקמת חניון במקום חלק מהגינה הייתה פוגעת באיכות חיי התושבים וילדיהם, וכך גם בריאה הירוקה בין הבתים בשכונה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צחי אפו

    סוף סוף יש ראש עיר שמקשיב לתושבים.עוד לא היה ראש עיר כזה בפתח תקווה!!!תודה לך רמי גרינברג!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר