נשות מפתח תקווה שמתמודדות למפלגת קול הנשים
נשות מפתח תקווה שמתמודדות למפלגת קול הנשים למעלה מימין: אורית שמש, דנה שמאי, סיגל שמהיוף למטה מימין: מור דקל, קרן יעקובוביץ, דניאל גורג קיסר

שש נשים מפתח תקוה במפלגת נשים חדשה שתתמודד בבחירות לכנסת

"החלטנו לשים סוף לכאוס הפוליטי המתמשך ולהשמיע סביב שולחן המשא ומתן את קול הנשים", אומרת מור דקל, ממובילות המאבק הארצי ״ילדינו לא הפקר״

פורסם בתאריך: 30.1.20 19:12

שש נשים מפתח תקווה מתמודדות לכנסת ברשימת מפלגת הנשים החדשה, 'קול הנשים' שמונה 102 חברות. מור דקל, ממוקמת במקום ה-11, סיגל משהיוף במקום ה-43, אורית שמש במקום ה-68, קרן יעקובוביץ במקום ה-75, דנה שמאי במקום ה-85 ודניאל ג'ורג' קיסר במקום ה-91.
מטרת המפלגה היא להוביל לשוויון מגדרי במגוון רחב של נושאים ולייצוג שווה לנשים במוקדי קבלת ההחלטות. המפלגה, מורכבת מקבוצת נשים המייצגות את פסיפס האוכלוסייה הישראלית – ימין, שמאל, דתיות, חרדיות, חילוניות, יהודיות, מוסלמיות, נוצריות, דרוזיות, ותיקות ועולות חדשות.

מור דקל

מור דקל, בת 34, אמא לשלושה, ממקימות המפלגה, היא אקטיביסטית ופעילה חברתית, ממובילות המאבק הארצי ״ילדינו לא הפקר״, משפטנית וחברת עמותת כ״ן לקידום נשים בפוליטיקה. בפתח תקווה הקימה את פורום ״נשות פ״ת מנהיגות שינוי״, היא חברת מועצת הנשים בעיר, ויו״ר הורי מעונות היום בעיר.

סיגל משהיוף

סיגל משהיוף, 46, היא ממקימות ומנכ"לית עמותת ארצ״י – עמותת הרופאים העצמאים אשר מטפלים במטופלים המתמודדים עם דלתות סגורות, אטימות מנהלית והתייחסות בלתי ברורה של מערכת הבריאות והאוצר.

אורית שמש

אורית שמש, בת 31, היא אמא לשלושה, מנחת הורים לגיל הרך ומעבירה סדנאות לגיל הרך בשילוב כלים מעולם הNlp.

קרן יעקובוביץ

קרן יעקובוביץ, בת 34, היא אמא לשניים, מעצבת פנים עצמאית, אמא לילד עם אלרגיה מסכנת חיים, פועלת כבר מספר שנים להעלאת המודעות לאלרגיה בקרב הורים וגננות.

דנה שמאי

דנה שמאי, בת 33, היא אמא לשלושה, משפטנית, אמא לילד עם אלרגיה מסכנת חיים ובמהלך השנים האחרונות פועלת למען הנגשת המידע ושינוי התנאים למשפחות לילדים אלרגיים ברמה מסכנת חיים ולשיפור התנאים בצהרונים של גני הילדים ובתי הספר.

דניאל גורג קיסר

דניאל ג'ורג' קיסר, בת 25, היא אמא לתינוקת, סטודנטית, כותבת, פועלת למען נשים צעירות ונשים לאחר לידה.
מור דקל אמרה: "החלטנו לפעול באחריות, לשים סוף לכאוס הפוליטי המתמשך ולהשמיע סביב שולחן המשא ומתן את 'קול הנשים', אי אפשר בפעם השלישית בשנה לתת את קולנו שוב לאלה שבחרו באינטרס העצמי ולא באלה שנתנו להם את המנדט לשבת שם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר