חזיזים שנתפסו בפתח תקוה צילום דוברות העירייה

נערים נתפסו מפוצצים חזיזים באיזורי מגורים. גרינברג: "לא יהיו פשרות"

הנערים נתפסו על ידי הפיקוח העירוני בשכונות אם המושבות ונווה גן. באחרונה, בעקבות תלונות רבות של תושבים, הורה גרינברג להגביר את הסיורים בשכונות

פורסם בתאריך: 3.1.21 13:58

נערים שפוצצו חזיזים ונפצים בשכונות נווה גן ואם המושבות נתפסו בסוף השבוע בשעות לילה מאוחרות על ידי הפיקוח העירוני. ראש העירייה רמי גרינברג הורה באחרונה להגביר את הסיורים ולהפעיל ניידות שיטור עירוניות רבות בשכונות, זאת לאחר שבשבועות האחרונים התרבו התלונות על בני נוער שמפוצצים נפצים וחזיזים בשעות הלילה. כתבה נרחבת על התופעה ועל תלונות התושבים פורסמה באחרונה במלאבס, היכנסו כאן לכתבה.

גרינברג כתב בקבוצות השונות: "לא יהיו פשרות. אני קורא להורים להתערב ולבקש מהנוער להימנע מהפעולות הפוגעניות. קנסות ותיקים פליליים יפגעו בעתיד שלהם. בואו יחד ניקח אחריות על העתיד של החברה שלנו".
כאמור, סוף השבוע הזה לא היה הראשון בו התעוררו תושבים רבים בבהלה למשמע קולות נפץ התופעה של שימוש בנפצים וחזיזים מוכרת כל שנה לקראת פורים, אך השנה היא החלה מוקדם יותר. תלונות רבות הגיעו מהורים לילדים צעירים שהתלוננו על חרדות אצל ילדיהם, אצל תושבים מבוגרים שמתקשים להירדם בלילות, ותלונה בולטת במיוחד הגיעה מתושב הלום קרב. "המצב מחמיר מלילה ללילה", אמר למלאבס תושב משכונת אם המושבות, "בני הנוער מסתובבים ברחובות, צועקים, רוכבים על האופניים מבלי להסתכל מי סביבם והשיא זה החזיזים שהם זורקים. כל לילה אנחנו סובלים מרעש נוראי, שלפעמים נשמע ממש כמו יריות. אני לא מצליח להבין איפה ההורים שלהם. הם לא שואלים איפה הילדים שלהם מסתובבים בשעות הקטנות של הלילה? הם לא רואים שהם לא במיטות? זה ממש הורס לנו את איכות החיים ובעיקר את שעות השינה בלילה".

גרינברג אמר: "מעבר לכך שיש סכנה בעצם הדלקת החזיזים יש הפרעה קשה מאוד לאיכות חיי התושבים. הרעש מלחיץ תושבים רבים, ילדים וקשישים, ומטריד את מנוחתם. אנו נמשיך לתגבר את מערך השיטור העירוני וצוותי הפיקוח ולאכוף את השקט והסדר בשכונות ברחבי העיר. מעבר להסברה וללימוד בבתי הספר על הסכנה שבנושא וההשלכות של מטרד החזיזים, אני גם קורא לכל ההורים לשוחח עם ילדיהם ולוודא כי הם אינם מעורבים במעשים אלה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לתת להם או להורים שלהם עונש שהם יעיזו לעשת זאת שוב

  2. אנונימי

    מגיע להם שיתפסו אותם אתמול לא יכולתי להרדם הודות לכאלה ילדים !
    חייבים להעניש אותם בחומרה!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר