מחסום. צילום תומר אפלבאום
מחסום. צילום תומר אפלבאום

הסגר בפתח תקוה: היכן יש מחסומים ומהם התירוצים הכי נפוצים של התושבים

"כמות התירוצים ששמענו היא אין סופית", מספר שוטר מתחנת פתח תקוה שנמצא במחסומים, "פתאום כולם גרושים, כולם הולכים לעשות קניות בכפר קאסם וכולם מטפלים בסבא ובסבתא" # במהלך הסופ"ש איתרו השיטור העירוני והמשטרה מסיבת בני נוער במרכז העיר וניתנו קנסות

פורסם בתאריך: 10.1.21 14:24

החל מחמישי בחצות נכנסה כידוע מדינת ישראל לסגר ומשטרת ישראל פרשה מחסומים בכל רחבי הארץ וגם בפתח תקוה. החל מהבוקר (ראשון) נפרשו מחסומים בין השעות 09:00-15:30 ומשעה 18:00 עד 00:00 בצמתים. הקפאת המחסומים בשאר שעות היום נועדו למנוע עומסים בהם אנשים נוסעים למקום עבודתם וחוזרים ממנו. בפתח נפרשו מחסומים בצומת ירקון, בצומת העיפרון, בכביש 471, בכביש 483, באיזור צומת גה ובדרך רבין. מיקומם של המחסומים בתוך האיזור בו הם ממוקמים משתנה מידי פעם. עד השעה 09:00 בבוקר ישנם מספר מחסומים מדלגים. "אנשים לא ממש ממושמעים", מספר שוטר מתחנת פתח תקווה אשר נמצא במחסומים. "בשבת נתנו לא מעט דוחות. כמות התירוצים ששמענו היא אין סופית. פתאום כולם גרושים, כולם צריכים להעביר את הילדים לבן זוג, או את החתול והכלב למשפחה, כולם הולכים לעשות קניות בכפר קאסם וכולם מטפלים בסבא ובסבתא או צריכים ללכת לעשות חיסון או בדיקה", הוא מספר. "אנחנו מפעילים שיקול דעת ומנסים להבין מה נכון ומה תירוץ".
אחד התושבים סיפר הבוקר: "הסגר הפעם הוא הרבה יותר הדוק, אין רכב שלא נבדק במחסום והם מבקשים לראות אישור של עובד חיוני. היציאה מהעיר לוקחת זמן, זה מעצבן, אבל אני מבין את זה, שהפעם רוצים לעשות את זה כמו שצריך, אני מקווה שכאשר נחזור מהעבודה בערב, זה יהיה יותר מהיר".
בנוסף, בהמשך להחלטת המדינה על הידוק הסגר, הנחה ראש העירייה, רמי גרינברג, על תגבור כוחות השיטור העירוני והפיקוח כדי לאכוף באופן מקסימלי את הנחיות הסגר. במהלך סוף השוע ערכו השיטור העירוני ומשטרת פתח תקוה מבצעי אכיפה בכל רחבי העיר ובמסגרתם נסגרה מסיבה מחתרתית במרכז העיר בה השתתפו בני נוער. במסגרת הסריקות באזור, צוותים של השיטור העירוני פשטו על המקום, פיזרו את המסיבה ורשמו דוחות ל-11 משתתפים. בנוסף, לבעל העסק שהפעיל את המסיבה נרשם דו"ח והוא זומן לשימוע לביטול רישיון העסק שברשותו.

גרינברג אמר: "עיריית פתח תקוה לא תאפשר הפרה של הנחיות הסגר אשר נועדו לשמור על בריאות הציבור ולהבטיח כי בעתיד הקרוב, לצד מתן החיסונים, נוכל לחזור לשיגרה רגילה. ככל שהתושבים לא יקפידו על ההנחיות, לא נצליח להשיג את המטרה וייתכן שחלילה אף נחזור לסגר נוסף ונמשיך לספוג קורבנות בהיקפים גדולים מאוד. אנחנו נמשיך לתגבר את כוחות השיטור והפיקוח ככל שידרש ונוודא שההנחיות נשמרות בכל רחבי העיר. אני קורא לתושבים להירתם למאמצים אלו וביחד נוכל להבטיח חזרה לשגרה מהירה ובריאה, לטובת העסקים ומערכת החינוך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. חיים

    לראש העיר מר גרינברג היקר .
    אם יש משהו שאני מצטער עליו זה שלא בחרתי בך . מבטיח בפעם הבאה לבחור בך . בהצלחה !

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר