ישראל פרידמן ובנותיו

במשפחתו של ישראל פרידמן מנסים להתמודד: שבעה חולי קורונה בבית אחד

הרב ישראל פרידמן, יו"ר יהדות התורה בפתח תקוה וחבר מועצת העיר, נמצא מאומת לקורונה יחד עם אשתו וחמש בנותיו. "זה קשה, אבל שורדים עם הרבה תמיכה מסביב", הוא אומר, "היו כמה ימים של כאבים וצמרמורות, הוא בנדיט לא קטן הקורוניסט הזה"

פורסם בתאריך: 28.1.21 18:25

הרב ישראל פרידמן, יו"ר יהדות התורה בפתח תקוה וחבר מועצת העיר, נמצא יחד עם משפחתו מאומת לקורונה. פרידמן אמנם קיבל את המנה הראשונה של החיסון מפני קורונה, אך נדבר עוד בטרם קיבל את המנה השנייה. והוא לא לבד: יחד איתו נמצאו חיוביות לקורונה אשתו וחמש בנותיו. בימים אלה הוא ומשפחתו סגורים בבית. בפוסט הומוריסטי הוא מספר על כך שאחרי שנה של זהירות וויתור על אירועים רבים, הקורונה הצליחה להיכנס אליהם הביתה. "לא ידוע אפילו איך", הוא כותב, "מהדלת או מהחלון, יותר סביר שמהשמים … אז סוף סוף יש לי חותמת שאני בחור חיובי ולא שלילי".
שני בניו לא הגיעו אל בית המשפחה, אחד מהם נשאר בישיבה והשני נשוי. "לא זלזלתי בנגיף הקטן הזה, אבל לא חשבתי שהוא ייצא עליי ככה", כותב פרידמן. "היו יומיים לא פשוטים של צמרמורות, צינון, כאבים, וחולשה גדולה. הוא בנדיט לא קטן הקורוניסט הזה. בין סשן כאבים אחד לשני צריך לתפעל את האופרציה שנקראת משפחה בבידוד ב-90 מ"ר ובין ארבע קירות. כשיצאנו לבדיקה מתוך הבידוד שגזרנו על עצמנו כבר קודם אמרתי להם תסתכלו על השמש והעננים כי בשבועיים הקרובים תראו אותם רק מהרקע של המסך מחשב. הזמן בבית לא זז, נדמה שכל שעתיים השעון מסכים להתקדם ברבע שעה. אין לי תירוצים של הולך להתפלל, הולך לעבודה, לקניות, אתה כאן כי אתה כאן".

בית משפחת פרידמן השבוע

פרידמן מספר שהם הופתעו מכמות האהבה שהרעיפו עליהם השכנים, המכרים, הידידים, הבוס מהעבודה, החברים מהעירייה, האחיות מאשדוד ששלחו פיצה וזיווה שהגיעה בדיוק בזמן, החברה של אשתו שהפתיעה עם שק עמוס בחומרי יצירה וכובעי ליצן לכבוד פורים, ועוד ועוד. "כולם מתקשרים, כותבים, שואלים מה לקנות ומה להביא", הוא מספר, "עשיתי לי מנהג – מי ששואל אני נותן לו תפקיד. אחד קנה חלב והשני לחמניות השלישי הביא ויטמינים מבית מרקחת. והשכנה היקרה שכבר החלימה והציעה עזרה לקחה את הקטנות לבדיקה החוזרת. כמי שאוהב להיות בצד שעוזר – אני יודע שלא כיף לשמוע: הכל בסדר לא צריך כלום, בוא. בוא תוריד את הפח אם אתה באמת רוצה לעזור". עוד הוא מציין שלקראת השבת הקרובה כבר יש הכל – כולל שניצלים מתובלים שצריך לזרוק למחבת. "עכשיו אני פתאום מגלה משחקים שלא ידעתי שהם קיימים בבית", הוא מוסיף, "מצאתי ספר שסבא שלי ז"ל נתן לי לפני 35 שנה. וחוץ מזה, סוף סוף יש גם זמן לשנ"צ".

 ישראל פרידמן

ישראל פרידמן צילום זאב שטרן

איך שורדים אחד עם השני כל היום?
"זה לא פשוט וקשה, אבל שורדים עם הרבה תמיכה מסביב. זו המציאות שלנו, בכלל הסגר הקשה על כולם, אבל במקרה הזה זה להיות כל היום בתוך הארבע קירות".
ומתי יוצאים לחופשי ומה מתוכנן?
"ביום חמישי הבא ולקחת את הבנות לגינה, לראות את השמים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר