אלימות בין נערים למצולמים אין קשר לכתבה צילום אילוסטרציה shutterstock.com/Pixel-Shot
אלימות בין נערים למצולמים אין קשר לכתבה צילום אילוסטרציה shutterstock.com/Pixel-Shot

מכות ואיומים: חבורת ילדים מטילה אימה על נערים באם המושבות

הורים בשכונה מתלוננים על חבורת ילדים שמסתובבת בגינות, מכה נערים מהשכונה ומאיימת עליהם. "הילדים שלנו לא מרגישים בטוחים בבית שלהם", אומרת אחת האמהות. העירייה: "הילדים אותרו ונפתחה תלונה במשטרה"

פורסם בתאריך: 4.2.21 08:15

תושבים משכונת אם המושבות, מתלוננים על אלימות ובריונות של ילדים כנגד ילדים ונערים בשכונה. לטענת ההורים, מדובר בחבורה של כ- 20 ילדים, שנראים צעירים, שלושה מהם עם תספורת מגולחת, שמאיימים ומכים ילדים בשכונה. לטענת ההורים, המקרה האחרון התרחש ביום ראשון בערב, אז הגיעה החבורה לגינה והחלה לאיים על בני נוער בגילאי החטיבה. הם שברו לאחד הילדים את המשקפיים, היכו באגרוף ילד אחר, ולאחר שלמקום הגיעו הורים, הם ברחו. ההורים מספרים שמדובר בחבורה שמסתובבת בגינות בשכונה, בשלום סנטר ובסקייטפארק. הם מבקשים מהעירייה להגביר את הפיקוח על מנת להחזיר את הביטחון בשכונה. "הבן שלי והחברים שלו, ילדים בכיתה ח', ירדו לגינה בשעות הערב, אחרי כמה דקות הגיעה אליהם חבורה של ילדים, הם ניגשו לילד שנראה הכי פחות מאיים ושאלו אותו 'יש בעיה'", מספרת אחת האימהות. "הילד בכלל לא הבין מה הם רוצים ממנו. אחרי כמה שניות הם חטפו לו את המשקפיים ואחד הילדים ריסק לו אותם עם הנעל. כשילד אחר, חבר של בעל המשקפיים, ניסה לדחוף אותם מהחבר שלו, הם נתנו לו אגרופים בפנים, באף ובפה. אני תמיד חינכתי את הילד שלי לא להחזיר באלימות ועכשיו אחרי המקרה הזה הוא מתוסכל".
הילדים שהיו אובדי עצות, התקשרו להורים שלהם ואמרו לילדים המכים שהם מתקשרים למשטרה. "עד שהגענו למקום החבורה ברחה והילדים שלנו מרגישים שהם פראיירים, שמרביצים להם והם לא עושים כלום. הילדים שלנו הם חבורה של חנונים, שלצערי לא מרגישים בטוחים בבית שלהם".
ההורים מספרים שלאחרונה הם נתקלים בעוד ועוד מקרים של אלימות נגד ילדים בשכונה. "הילדים שלנו חוששים לרדת לגינה ואנחנו ההורים לא רגועים וכל פעם מתקשרים לשאול איפה הם וזה לא ממש נורמלי", אומרת אם נוספת, "לרשות המקומית יש מקום מאוד משמעותי והפתרון זה להוסיף פיקוח על בסיס יומיומי, שתהיה נוכחות של השיטור העירוני וכמה שיותר סיורים ולצד זה צריך התנדבות של הורים לסיירת הורים שתפעל לא רק בסופי שבוע, אלא כל השבוע, כי הילדים כל הזמן ברחובות. מה ששונה במקרים האלה, שמדובר של אלימות של ילדים צעירים כנגד נערים שהם גדולים מהם ואין להם כל פחד".
כזכור המקרה הקודם, התרחש לפני כשבועיים בשכונת נווה גן, בפארק פייב בשכונה. אז ילד בן 13 נזקק לטיפול מורכב בבית החולים לאחר שילדים שניסו לחטוף סקייטבורד מחברו, זרקו אותו עליו ושברו את שיניו.

מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה משקיעה משאבים רבים ותקציבים לטובת הבטחת בטחון התושבים בכל שכונות העיר. בנוגע למקרה המדובר, העירייה איתרה את הילדים שהיו מעורבים באירוע ונפתחה נגדם תלונה במשטרה, וזאת לאחר שאותרו ההורים ועורבו גורמי החינוך הרלוונטיים, לרבות בית הספר שבו הילדים לומדים. יודגש כי בשנתיים האחרונות מערך הביטחון התרחב באופן משמעותי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משה אפטר.

    לשכונות אם המושבות יש לכם פה ענק, אבל אף אחד מההורים לא מזיז את ה_ _ _ שלו למען הילדים שלהם אם תחכו לעזרה מהעיריה או משטרה תגיעו רחוק,תארגנו הורים שכל לילה יסיירו בשכונה, זה אף אחד מכם לא יכול לארגן זאת?

  2. הורה לילד שחטף מהם

    מןכר לנו מאוד , זה ילדים לא מהשכונה. חבל שהורים מהשכונה מרשים לילדים שלהם להכניס התנהגות כזאת לשכונה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נפתחה תלונה במשטרה , זאת אומרת לא יעשו להם כלום.

  4. פסיכולוגית

    אלה פירותיה העבשים של הפסיכולוגיה המודרנית, והחינוך שהילד במרכז. אין גבולות, אין שוטר פנימי, אין ריסון של התוקפנות.

  5. אמא

    גם הבן שלי הותקף בגינת הדגים ללא סיבה, סתם מעשה בריונות. ילד בכיתה ו' חנק אותו וסטר לו. כשהחבורה כולה עומדת, מסתכלת ולא נוקפת אצבע.
    אח"כ הגדילה החבורה לעשות והמשיכה לרדוף אחר בני כשהם רכובים על אופניים וקורקינטים. במזל הייתי בבית באותו יום כדי להגיע למקום ולהציל אותו מהם.
    החמור הוא שההורים של הילד הראשי בחבורה לא מבינים את חומרת מעשיו או כלשונם "מדוע עושים עניין", "עושים לילד שלי שם של פושע".
    בין ילדנו הטובים יש גם ילדים בריונים חסרי חינוך,

  6. אלי

    ילדים חרא של פתח תקווה.
    לצערי הדבר היחידי שיש לעשות זה שיימיניג בפייסבוק
    מדבר אחד שסבל המון מכל הערסים בשקל של פ"ת

  7. יסמין

    תחנכו את הילדים שלכם להרביץ בחזרה ולא להגיב כמו חננות.
    היום מסוכן לשלוח ילדים לגינה לבד בכל גיל.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר