חניה כחול לבן. צילום מוטי מילרוד
חניה כחול לבן. צילום מוטי מילרוד

מדרכות ברחובות רבים נצבעו בכחול לבן. תושבים: "הופתענו"

בתגובה לתלונות תושבים על המהלך, הסבירו בעירייה שההחלטה התקבלה בגלל תלונות של דיירים ברחובות אלו על מצוקת חניה

פורסם בתאריך: 8.2.21 08:04

תושבים רבים באזור מרכז העיר, ברחובות כמו רוטשילד, חפץ חיים, באיזור המרכז השקט, סמוך לבית החולים השרון, אזור רחוב צה"ל והסביבה, דיווחו על כך שהעירייה צבעה את המדרכות בכחול לבן. לדברי התושבים נודע להם על כך במקרה. "בכל מקום מודיעים מראש על הכוונה להפוך את הרחוב לכחול לבן או לאדום לבן, על מנת שניתן יהיה לערער ופה התעוררנו בוקר אחד וזה היה צבוע. התחושה היא שצבעו כדי שהמקום יהווה מקור הכנסה נוסף לעירייה", אומר דייר המתגורר בסמוך לבית חולים השרון. "צריך להבין שכבר שנים הדיירים במקום סובלים מבעית חנייה ועכשיו זה רק הולך ומחמיר", מוסיף דייר מרחוב חפץ חיים, "אמנם לחלק מהדיירים יש תו חניה, אבל זה לא תופס לאורחים ובני משפחה. זה לא אזור שיש בו תנועה של אנשים שהם לא תושבי האזור ואין פה מסחר ומי שמחנה זה רק תושבים, בני משפחה וחברים ולכן זה מכעיס".
מדרכות נצבעו גם ברחוב צה"ל, ברחוב שי עגנון ובסביבה. "ביום אחד, העירייה צבעה את כל הרחובות הסמוכים בכחול לבן, מבלי לתת עדכון או לתלות שלטים באזור", מספר דייר ברחוב צה"ל, "הסיבה היא שהיו המון תלונות של דיירים שהעובדים והמטופלים של שניידר ובילינסון מחנים ברחובות במשך שעות ותופסים חניות של דיירים. הבעיה היא שמי שלא מתגורר בשכונה, אורחים או המטפלת של הילדים שלי, אין להם איפה להחנות וצריכים לשלם וזה קצת מעצבן".
תלונות אפשר לשמוע גם מעוברי אורח "השבוע הגעתי כמה פעמים לאזור מרכז העיר, לרחוב רוטשילד והסביבה ולא היה איפה להחנות" אומר תושב "זה בסדר שיש כחול לבן בסמיכות למרכז העיר או למקומות אטרקטיביים, אבל להפוך את כל החניות לכחול לבן, זה לא בסדר. הם יכולים להחליט שהחנייה תהיה חינם אבל מוגבלת בזמן כמו שעושים בערים אחרות למשל".
מהעירייה נמסר: "צביעת מדרכות בכחול לבן מתבצעת לאור בקשות תושבים המתגוררים באזור ומעדכנים על מצוקת חניה ולאחר בדיקה ואישור של ועדת התנועה. דיירים בעלי מספר רכבים המתגוררים באזור המסומן בכחול לבן, יכולים לקבל תו חניה עד שלושה רכבים לבית אב המתגוררים בכתובת המבוקשת (מוכח ע"י מסמכים המתבקשים לתו דייר) וזאת במידה ואין חנייה בטאבו. כאשר יש חנייה בטאבו על התושב להוכיח שיש ברשותו 3 רכבים ורק 2 רכבים מקבלים תו חנייה (מתוך הנחה שרכב אחד חונה בחניה). העירייה מסמנת מדרכות בכחול לבן במטרה להקל על התושבים מאחר ואז תחלופת הרכבים החונים היא גבוהה, ומאפשרת חניה זמינה למתגוררים באזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה ברחוב רבקה נוביק לא צובעים את המדרכה בכחול לבן הדירים מתחננים והעריה מתעלמת מזההרבה מאות באים למסוף של האוטבוסים ומחנים את הרכב ונוסעים לעבודה וחוזרים לכחת אוטו בשעה שש בערב ומי שגר ברחוב רבקה נוביק צריך שעות לחפש חניהנוס לזה יש מעון יום של בית רבקה וסוטמים את כול הרחוב ראש העיר למה צריך להתחנן לך בשביל לפתור את הבעיה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר