הבניין ברחוב המעפילים בפתח תקוה צילום פרטי

הבית ברחוב המעפילים: סכסוך שכנים, סכנה ושלושה ימים ללא חשמל

בעיית רטיבות וויכוח לגבי האחריות לטיפול בה השאירו שמונה דירות ללא חשמל במשך שלושת הימים האחרונים. הבוקר הגיע למקום ראש העירייה רמי גרינברג כדי לנסות לפשר ולסייע בפתרון הבעיה. גם צוות של חברת החשמל יצא למקום

פורסם בתאריך: 5.2.21 10:32

תושבים מרחוב המעפילים 4 בפתח תקוה נאלצו לבלות את שלושת הימים האחרונים ללא חשמל, ככל הנראה בשל בעיה בטיחותית שגרמה לניתוק הזרם, וויכוח בין השכנים לגבי האחריות על הבעיה. דיירים בבניין סיפרו הבוקר כי הם נמצאים כבר שלושה ימים ללא חשמל, לטענתם בשל בעיה באחת הדירות. בחברת חשמל הבהירו הבוקר בתגובה לפניית מלאבס, כי בשל רטיבות במערכת החשמל הפרטית של הבניין, יש הכרח שהדיירים יטפלו בבעיה עם חשמלאי פרטי מטעמם. עוד הבהיחרו בחברת החשמל כי מאחר ומדובר בסכנה בטיחותית של ממש היה הכרח לנתק את החשמל. מי שהתערב בויכוח בין השכנים והגיע למקום כדי לנסות לסייע בפתרון הבעיה הוא ראש העירייה רמי גרינברג, שמצוקת התושבים נגעה לליבו. גרינברג ניסה לפשר בין הצדדים והביע תקווה שהבעיה תיפתר עוד היום. מחברת חשמל נמסר לאחר פניית מלאבס הבוקר כי צוותי החברה בדרכם למקום כדי לבחון איך החברה יכולה לסייע ולזרז את החזרת החשמל לבניין.

הבוקר אמר אחד הדיירים בבניין: "ממה שהבנו יש בעיה בנתיכים בדירה, שלטענת בעלי הדירה מטפטפים. חשמלאי שהיה אמר שזו תקלה נקודתית שלא קשורה לכל הבניין ולכן לא מובן מדוע ניתקו את החשמל לכולם. מדובר בבניין של שמונה דירות, שכולם ללא חשמל, ללא חימום, בלי מקרר ולא יכולים לעשות הכנות לשבת וזה לא הגיוני. אתמול בלילה הגיע למקום חשמלאי מוסמך ומאחר ומדובר בבעיה בדירה פרטית ובעל הדירה לא נתן גישה לחשמלאי, לא ניתן לטפל בה. בעל הדירה אמר  שרק חברת חשמל אמורה להיכנס לדירה ולטפל בבעיה, וכל הסיפור נפל בין הכיסאות".

כאמור, הבוקר הגיע למקום ראש העירייה גרינברג וכמו כן נמסר מחברת חשמל שצוות בדרך למקום, מה שנותן תקווה שבקרוב תטופל הבעיה וזרם החשמל לבניין יחודש עוד לפני כניסת השבת.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר