פריצת ההאקר לשידור העצרת המיוחדת של מועצת דרום השרון

האקר פרץ לשידור עצרת, קרא קריאות ניאו נאציות ואייר על המסך איורים בעלי אופי מיני

הפריצה הייתה לשידור עצרת מחאה וירטואלית נגד האלימות כלפי נשים שיזמה המועצה האיזורית דרום השרון | צפו בסרטון. פריצה אחרת הייתה לשיעור מתמטיקה של בית ספר איזורי

פורסם בתאריך: 10.2.21 16:54

האקר פרץ אתמול (שלישי) לשידור עצרת מחאה וירטואלית נגד האלימות כלפי נשים שיזמה המועצה האיזורית דרום השרון, השמיע קריאות ניאו נאציות ואייר איורים בעלי אופי מיני. מדובר היה בכינוס זום מיוחד שיזמה ראש המועצה, אושרת גני גונן, שנקטע על ידי ההאקר בזמן נאומו של ח"כ יועז הנדל, עד לפני זמן קצר שר התקשורת.

בטרם המתקפה על שידור העצרת הספיקה אושרת גני גונן להעביר מסר חשוב ואמרה: "די. הגיע זמן המעשים. הטרור כלפי נשים מעורר אמפתיה לקורבנות ויוצר מחאות, והחיים ממשיכים, עד הרצח הבא. יש כאן מגיפה שקטה, שרק מידי פעם היא צפה והיא חוצה את החברה בצורה כזאת שאי אפשר לומר "זה לא אצלי – זה בתרבות אחרת". מדובר כאן על נשים מכל המגזרים, מכל המעמדות. אנחנו פונים לכל נבחרי הציבור והמתמודדים ברשימות השונות לכנסת לתמוך בתקצוב תוכנית מיוחדת בנושא באופן מיידי ולהתחייב לתמוך בפעילות אפקטיבית נגד אלימות כלפי הנשים. עוד השתתפו בעצרת, יו"ר מפלגת העבודה – ח"כ מרב מיכאלי ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד.


ח"כ מיכאלי אמרה: "כל פעם שזה קורה אני אומרת הלוואי וזה יהיו החיים האחרונים שקופחו באופן הזה, הלוואי שזאת הפעם האחרונה שנצטרך להתמודד עם משהו כל כך כואב, אבל אנחנו לא יכולות לקוות אנחנו חייבות להביא את היום הזה, לעשות את מה שצריך לעשות בעניין הזה, אני לא צריכה להבטיח, יודעות ויודעים עלי כמה אני מחויבת לעניין הזה. השרה לשעבר איילת שקד סיפרה עד כמה הרצח של ענת אלימלך ז"ל טלטל אותה באופן אישי: "הרצח של ענת זעזע את כל המדינה, גם בגלל מי שהיא הייתה וגם בגלל ההבנה שאם זה קרה לה זה יכול לקרות לכל אחת. כשאנחנו מסתכלות סביבנו אנחנו בטוחות שהחברות שלנו, הקולגות שלנו לעבודה, הבית שלהן הוא המקום הכי בטוח "ביתי הוא מבצרי", ואנחנו לא יודעות שיש נשים שעבורן הבית הוא כלא, שבי, או גהינום, אני חושבת שהדבר הכי משמעותי זה לפתח יכולות לזהות את זה, את היכולת לגלות את הבעיות, לגלות את הסימנים המוקדמים. לתת לאותן נשים שסובלות את האומץ לברוח בזמן".
במרכז העצרת עמדה הרצאתו של ניר אלימלך, אחיה של ענת ז"ל, שנרצחה בידי בן זוגה.

# # #

אירוע נוסף היה אתמול בבוקר, כאשר שיעור זום של תלמידי כיתה ז' הופרע על ידי האקר שרקד עירום על המסך. המורה התעשתה במהירות והפסיקה את השידור תוך שניות. בשיעור השתתפו כ-20 תלמידים. מהמועצה האיזורית דרום השרון נמסר: "לצערנו מדובר בתופעה שהולכת ומתגברת ואתמול זה גם הגיע אלינו. המורה פעלה באופן מידי ונחישות רבה וסיימה את השיחה מייד עם גילוי הפריצה. הנהלת בית הספר הגישה תלונה במשטרה ובמוקד 105 המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת. הצוות המקצועי של בית הספר ושל אגף החינוך של המועצה לרבות השפ"ח מעורב וייתן את כל התמיכה לתלמידות ותלמידים שנחשפו לארוע הקשה. כמו כן, הורי הכיתה, פיקוח הכללי, הפיקוח הייעוצי והשירות הפסיכולוגי יודעו על המקרה ונעשתה שיחה עם תלמידי הכיתה בשיתוף היועצת והפסיכולוגית. כל המורים קיבלו הנחיות מדויקות לגבי הכנסת תלמידים לשיעור זום מחדר המתנה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר