התושבת רודפת אחרי הגנב, מתוך סרטון שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים

"לא חשבתי על זה" | צפו בתושבת, אמא לתשעה, רודפת אחרי גנב שפרץ לדירת בתה

פורץ ניסה לגנוב תכשיטים מדירה בעיר והופתע על ידי אמה של בעלת הבית, שמספרת: "הבת שלי גרה מולי, שכנה צעקה לי שהיא רואה פורץ שנכנס לדירה, לא חשבתי והתחלתי לרוץ אחריו". המשטרה: "נפתחה חקירה"

פורסם בתאריך: 1.3.21 12:14

ביממה האחרונה רץ בקבוצות השונות סרטון ובו רואים תושבת פתח תקוה, מרחוב הרצל בעיר, אשר רודפת אחרי פורץ שנכנס לביתה וניסה לגנוב ככל הנראה תכשיטים. הסרטון פורסם לראשונה בצינור ובסרטון רואים את התושבת רצה אחרי הפורץ ומישהו מצלם אותה מהצד כאשר היא צועקת לו 'גנב, גנב' והפורץ נמלט כל עוד נפשו בו. התושבת סיפרה למלאבס: "אני אמא לתשעה ילדים, אני בת 53 ויש לי בת שהתחתנה לפני שלושה חודשים וקנתה דירה מולי. השכנה שלנו התקשרה ואמרה לי שהיא רואה מישהו נכנס לדירה של הבת, בתושייה של רגע יצאתי והתחלתי לרדוף אחריו, לא חשבתי על זה בכלל. מי שצילמה את הסרטון זו אחת הבנות שלי, היא צילמה אותו רץ עד רחוב רוטשילד ורואים שהוא חוצה שם כבישים".
מה הוא גנב?
"תכשיטים וכסף. מאחר וזה זוג שהתחתן רק לאחרונה, היה להם בבית כסף ותכשיטים. לבת שלי יש טראומה מהמקרה, זה לא נעים לחזור לדירה מבולגנת ואני מקווה שזה לא יילווה אותה בהמשך. אני חייבת לציין שהמשטרה הגיעה מהר מאוד, תוך כדי מרדף הבת הנוספת שלי התקשרה למשטרה ועכשיו אנחנו מקווים שיתפסו אותו".
במשטרה ציינו שהתושבת הגישה תלונה והפורץ טרם נעצר. מהמשטרה נמסר: "מדובר בפורץ שהופתע על ידי הבעלים של הדירה והמשטרה פתחה בחקירה".

צפו בסרטון: (רץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יצרים, אם ידוע לכם מי צילם אותו אנא הודיעו לנו באמצעות הפרטים ליצירת קשר באתר):


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר