דבורה גיטל ברוינר צילום ציפי פרידמן

אבל כבד: נפטרה מקורונה דבורה גיטל ברוינר, מנהלת בית ספר בפתח תקוה ואמא לשמונה

ברוינר ז"ל הייתה מאושפזת במצב קשה מזה כחודשיים. אלפים ליוו אותה אתמול בערב למנוחות. ישראל פרידמן ושמעון ברגמן, חברי סיעת יהדות התורה בפתח תקוה, מסרו: "הייתה אשת חסד ועזרה למשפחות רבות"

פורסם בתאריך: 7.3.21 07:37

אלפים ליוו בדרכה האחרונה את דבורה גיטל ברוינר, מנהלת בית הספר לבנות כלל חסידי בשכונת הדר גנים, שנפטרה אתמול בלילה (שבת) ממחלת הקורונה. ברוינר ז"ל, בת ה-48, הייתה מאושפזת כחודשיים בבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה. גיטל ברוינר תושבת בני ברק, היא אם לשמונה ילדים שהקטנה בהם בת שש וחצי. שלוש מבנותיה נשואות. היא נמנית על חסידי גור ונשואה לאברך. היא אושפזה לאחר שחשה ברע ובבדיקה שעברה נמצאה חיובית לקורונה. לאחר שמצבה התדרדר היא הורדמה והונשמה. במשפחתה סיפרו שהיא לא הייתה בקבוצת סיכון ולא היו לה מחלות רקע. אמה, בת שבע קפלר, מנהלת את בית הספר שובו בעיר. באחרונה לאחר התדרדרות נוספת במצבה של ברוינר ז"ל היא חוברה למכשיר אקמו, ובשבת בערב, למרבה הצער, היא נפטרה.

קיראו את הכתבה על אישפוזה של גרוינר ז"ל:

"תתפללו עבורה": מנהלת בית ספר בפתח תקוה נדבקה בקורונה ומאושפזת במצב קשה

ראש העירייה רמי גרינברג אמר: "האשה החשובה מרת אלטע דבורה ברוינר מחסידות גור בת ארבעים ושמונה נפטרה בבית החולים תל השומר לאחר שחלתה בנגיף הקורונה. הייתה מנהלת בית ספר בפתח תקווה. הותירה אחריה חמישה יתומים. כואב ודואב על אשה צעירה שהשאירה 5 יתומים קטנים".
ישראל פרידמן ושמעון ברגמן, חברי סיעת יהדות התורה בפתח תקוה, מסרו: "בכאב וביגון התבשרנו על פטירתה בטרם עת של מנהלת בית הספר "בית יעקב" החסידי בקרית הבעש"ט בהדר גנים, הגב' דבורה ברוינר ע"ה, שהתמסרה לחינוך בנות ישראל בדרך ישראל סבא. המנהלת ע"ה הקרינה מאישיותה על תלמידותיה והייתה אשת חסד ועזרה למשפחות רבות. אנו שולחים תנחומים כנים למשפחתה הדגולה, לבעלה לבנה ולבנותיה, ובפרט לאימה הגב' בת שבע קפלר תחי' מנהלת בית הספר "שובו" בפתח תקוה. יהדות התורה בפתח תקוה תפעל להנציח את זכרה של המנהלת גב' דבורה ברוינר ע"ה במקום ראוי להנצחתה".
השבעה תתקיים בהתאם לכללי משרד הבריאות בבית המשפחה ברחוב רבי עקיבא 31 בני ברק.

יהי זכרה ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המש]חה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. סשה

    כואב הלב תנחומים למשפחה.
    רק שאלה האם התחסנה???
    ומה עשו לה בבית חולים???

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר