תמונה מהסרטון של חברת סייברארק

מי עומד מאחורי הסרטון על פתח תקוה שהפך לוויראלי?

סרטון הומוריסטי שהופק כחלק מחגיגות פורים של חברת תוכנה שמשרדיה בפתח תקוה, הפך לוויראלי לאחר שראש העירייה רמי גרינברג שיתף אותו בדף הפייסבוק שלו תחת הכותרת "אהבה לכל החיים". תגובות התושבים, חלקן עוקצניות, לא איחרו לבוא

פורסם בתאריך: 8.3.21 11:00

סרטון שהופק כחלק מחגיגות פורים בחברת תוכנה שמשרדיה בפתח תקוה, הפך לוויראלי ועורר תגובות מעורבות לקראת חגיגות פורים, בעיקר לאחר שראש העירייה רמי גרינברג שיתף אותו בדף הפייסבוק שלו תחת הכותרת – "אהבה ממבט ראשון לכל החיים".

וזה הסיפור בפשטות: לקראת פורים הפיקה חברת BY הפקות סרטון סאטירי לעובדי חברת התוכנה סייברארק, שמשרדיה בפתח תקוה. על המילים הקופירייטרית  מור בירן ועל הביצוע עובדות החברה. הסרטון הוא סאטירי ברוח פורימית, עם עקיצה על כך שבפתח תקוה אין פקקים, היא נמצאת פנייה מגהה, יש בה כיכרות, גשר מיתרים ונכון שאין בה ים וטעם, אבל כל השאר מושלם. בקיצור, גם מחמאות, גם עקיצה, והכל בהומור וברוח טובה כמובן.

לצפייה בסרטון של חברת התוכנה סייברארק (מתוך הפייסבוק של ראש העירייה רמי גרינברג) היכנסו כאן

מי ששיתף כאמור את הסרטון היה ראש העירייה רמי גרינברג שכתב: "אהבה ממבט ראשון לכל החיים". בתוך כמה שעות הפך הסרטון להיות ויראלי והתגובות לא איחרו להגיע. היו כאלה שביקרו את גרינברג וכתבו שהסרטון לא באמת מפרגן לפתח תקוה, היו תושבים שטעו בהתחלה לחשוב שמדובר בסרטון שהעירייה הפיקה  וכתבו תגובות כמו "כדאי למחוק ומהר… מבזה את העיר שגם ככה קשה לה לשפר את התדמית שלה" … "טקסט רדוד לעיר כל כך יפה, לא מצחיק כלל ולא בונה תדמית" … ו- "נשמתי לרווחה כשגיליתי שמדובר בפרודיה".

חברת סייברארק (CyberArk) היא חברת הסייבר הישראלית השניה בגודלה בעולם, ונסחרת בבורסת ניו יורק, נאסד"ק. לחברה מטה ראשי ומרכז פיתוח בפתח תקווה ובבוסטון ארצות הברית ובנוסף משרדים בעוד 15 מדינות ברחבי העולם. מהחברה נמסר: "סייברארק קיימה לעובדיה מסיבת פורים וירטואלית ברוח הומוריסטית שכללה מופעי סטנדאפ ופאנל משעשע ולאחר מכן מופעי שירים שהכינו עובדי החברה ברוח פורימית. את השיר ביצעו שלוש מעובדות החברה: עינת דור, ענבר ריגלר ורותם טאו, שאהבו את החיבור בין המילים מאמא מיה לבין אם המושבות. הסרטון מראה גם כמה כיף לעבוד בחברה, שמגייסת בימים אלו לתפקידים רבים ומגוונים".

מעיריית פתח תקוה נמסר: "מדובר בסרטון היתולי ומשעשע, שהוכן במסגרת אירועי פורים של חברת סייברארק, אחת מחברות ההייטק הגדולות הפועלות בעיר. מיותר לציין שאופי הסרטון ברור לכל, גם לראש העיר. המטרה בפרסום הסרטון, שהופץ גם קודם לכן בתפוצה רחבה ברשת, הייתה להעלות חיוך לעוקבים ותו לא. אנחנו כמובן פועלים בתיאום עם דוברות סייברארק".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר