צילום אילוסטרציה מכונית

מכה חדשה: כדאי שתבדקו אם לא גנבו או החליפו לכם את לוחיות הזיהוי של הרכב

תושבים מאם המושבות ומנווה גן מתלוננים כבר תקופה ארוכה על גניבות רכבים, השבוע התברר כי הגנבים לוקחים לוחיות זיהוי מרכבים חונים ומרכיבים אותן על הרכב הגנוב. תושבת מודאגת: "ואם הם יעשו עבירה, אני אצטרך להוכיח שלא נהגתי ברכב. כבר הייתי מעדיפה שיגנבו לי את הרכב"

פורסם בתאריך: 17.3.21 14:06

עליית מדרגה. כבר תקופה ארוכה מתלוננים תושבי שכונות אם המושבות ונווה גן, על מכה של גניבות רכבים מהחניונים הפרטיים, בהם גם התת קרקעיים, בשכונה. השבוע הסתבר שבתוך התופעה קיימת תופעה חדשה, הגנבים עלו מדרגה, כאשר גנבו לוחיות זיהוי משני רכבים שחנו בחניון הבניין במבצע דקל 14 בנווה גן. באחד הרכבים מהם מהם גנבו את הלוחיות הרכיבו לוחית אחת של הרכב. תושבת המתגוררת בבניין גילתה במקרה שהלוחיות שלה נגנבו והגישה תלונה במשטרה. "כבר תקופה ארוכה אנחנו מתלוננים על מכת גניבות, אבל מה שעשו לי זה דבר חדש", מספרת אותה תושבת, "ביום ראשון החניתי את הרכב בחניון. החנייה שלי היא עם הפנים לקיר ומשמאלי מחנים השכנים, להם יש שני רכבים שעומדים אחד אחרי שני. ביום שני נסעתי לאסוף את הנכדה שלי ולפני שהיא עולה לרכב, היא שואלת אותי, סבתא, למה אין לך לוחית רישוי מקדימה. אני בכלל לא שמתי לב, כי נכנסתי ישר לרכב. ירדתי לבדוק וראיתי שמקדימה אין לי לוחית רישוי ומאחור, יש לי לוחית רישוי עם מספר אחר", היא מספרת.
התושבת ניגשה להגיש תלונה במשטרת פתח תקוה ומספרת: "גם זה לא היה פשוט, כי מאחר ומופיע לי על הרכב מספר אחר, לא יכולתי להשתמש בפנגו. במשטרה סיפרתי את הסיפור ומסרתי להם את המספר ששמו לי ברכב מאחור, אחרי שחקרו אותי, הם אמרו שמדובר במספר של אחד השכנים מהבניין. אחרי שפרסמתי בבניין פנה אליי אחד שכנים ואמר לי שזה שלו ואז הבנו מה הם עשו. הם גנבו את שני המספרים שלי ולקחו מספר מרכב של השכן ושמו אצלי, על מנת שלא נשים לב שחסר מספר. מה גם, שמרבית האנשים בכלל לא מסתכלים על המספר או לא יודעים מהו. אני בגלל שאני מתדלקת, יודעת את מספר הרכב בעל פה ולכן ישר הבנתי שזה לא מספר שלי".
עוד היא אומרת: "זה טרטור נוראי. הייתי צריכה אישור מהמשטרה שהמספר נגנב לי והם הזינו את זה למחשב של המשטרה, שמדובר בלוחיות גנובות, כי כל עבירה שיעשו, יאשימו אותי. הלוחיות האלה נוסעות עכשיו על שני רכבים, על הרכב שלי ועל רכב לא ידוע. אם הם יעשו עבירה, אני אצטרך להוכיח שלא אני נהגתי על הרכב. כבר הייתי מעדיפה שיגנבו לי את הרכב, כי לכי תוכיחי שאין לך אחות. הלכתי למשרד הרישוי להוציא מספר חדש עם האישור של המשטרה. הם נתנו לי אישור ואמרו לי שכל פעם אצטרך להראות את האישור שגנבו לי את הלוחיות וכמובן אצטרך להילחם בכל מוסד שישלח לי קנס. אם לקחו את הרכב רק לצורך העברה לשטחים, אני שמחה, אבל אם מדובר בעבריינים שעושים פשעים, זה כבר בעייתי. הגנבים עלו מדרגות בגניבות וזה מפחיד".
המשטרה מכירה את התופעה?
"מסתבר שכן. הם ישר אמרו לי, כנראה הם גנבו רכב אחר ושמו את המספר שלך ברכב שהם גנבו. לצערי בבניין אצלנו אנחנו כבר למודי גניבות ורק השבוע גנבו שני אופנועים ושני רכבים".
תגובת המשטרה תובא כאן כשתתקבל.

ממשטרת ישראל נמסר: "בגין גניבת לוחיות הזיהוי הוגשה תלונה במשטרה ונפתחה חקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אפי

    נו בסדר ולאחר 30 יום יסגרו את התיק מחוסר עניין לציבור.
    אחלה תגובה במקום לשים יד על העבריינים האילו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר