המדרכה הצבועה ברחוב פינס צילום באדיבות התושבים

אדום לבן וכחול לבן: תלונות ברחובות שונים בעיר על צביעת המדרכות

כחודשיים לאחר תלונות רבות שהגיעו מתושבים במרכז העיר, שוב יש תלונות על צביעת מדרכות, בחלק מהמקומות באדום לבן ובחלקם בכחול לבן. תושבת העיר: "הסיפור הזה לא ברור, אנחנו לא במרכז העיר ומי שמחנה כאן הם אלו שמתגוררים במקום"

פורסם בתאריך: 28.4.21 08:06

עיריית פתח תקוה ממשיכה לצבוע את המדרכות ברחבי העיר באדום לבן או כחול לבן. אחרי שבחודש פברואר כתבנו על כך שתושבים במרכז העיר ברחובות כמו רוטשילד, חפץ חיים, אזור המרכז השקט, צה"ל ועוד, דיווחו על כך שהעירייה צבעה את המדרכות בכחול לבן ובחלק מהמקומות באדום לבן, עכשיו מגיעות תלונות מתושבים ברחוב נקאש בשכונת כפר גנים וברחוב פינס בשכונת מחנה יהודה.
תושבים ברחוב נקאש בשכונת כפר גנים, מתלוננים שעיריית פתח תקוה, צבעה את המדרכות באדום לבן ולכן לתושבים במקום יש מצוקת חניה גדולה. לטענתם, מסיבה זו הם לא יכולים לארח ונמנעים מהם דברים בסיסיים. עוד הם מציינים כי פנו לעירייה ולראש העירייה, אך לא קיבלו תשובות. "לצערי מאז נצבעו המדרכות באדום לבן, לאף אחד אין איפה להחנות וכולם מקבלים קנסות ועוברים על החוק. קמנו בוקר אחד לבוקר שכולו אדום לבן בחסות העירייה, אין לנו מושג מה עומד מאחורי זה, אבל זה לא בסדר ובטח לא על פי בקשת התושבים שעכשיו אין לנו איפה להחנות ואף אחד לא יכול להגיע אלינו", אומר אחד התושבים.
תלונה דומה אפשר לשמוע גם מתושבים המתגוררים באזור מחנה יהודה, בסמוך לרחוב פינס, שם קיימה העירייה לאחרונה עבודות תשתית. התושבים מתלוננים שהעירייה צבעה את המדרכות בפינס בכחול לבן, למרות שזה לא נמצא במרכז העיר ומי שמחנה במקום הם התושבים המתגוררים בסמיכות. "אני לא מצליחה להבין למה העירייה צבעה את כל הרחוב בכחול לבן. מי שחונה פה זה רק התושבים שגרים או האורחים שלהם, אנחנו לא נמצאים באזור מרכז העיר שאנשים מחנים את הרכב למשך שעות וזה פשוט מציק. אומרים לנו אתם יכולים לקבל תו חניה, אבל מה עם האורחים שלנו ולמה אנחנו צריכים להוציא תו?!".
מדוברות העירייה נמסר: "בשל צורך בטיחותי שעלה ברחוב נאקש יחלו בקרוב עבודות להקמת אי תנועה שיאפשר חצייה בטוח להולכי הרגל במקטע המדובר. בהמשך לכך, צידי הכביש יהפכו לנתיב נסיעה שלא ניתן לחנות בהם. מדובר במקטע קצר מאוד וחסר משמעות ביחס ליתרון הבטיחותי. רחוב פינס נצבע בכחול לבן בעקבות בקשות שהופנו מהתושבים. החניה תתאפשר ללא תשלום לכל תושב שיחזיק בתו תושב. על כל פנים, התלונות שהתקבלו בגין המהלך ידונו בוועדת התנועה הבאה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר