גדעון דעבול והנחש שלכד צילום באדיבות גדעון דעבול

צפו: צפע גדול במיוחד נלכד מתחת לרצפת דק

לוכד הנחשים הפתח תקוואי, גדעון דעבול, הוזעק למקום ומספר: "הוא היה גדול מאוד ועצבני ומזל שתפסתי אותו". דעבול ממליץ: "נחשים אוהבים לחות, הרחיקו אדניות מהקיר או מהמדרגות"

פורסם בתאריך: 26.4.21 18:57

גדעון דעבול, לוכד הנחשים הפתח תקוואי, לכד אתמול נחש צפע גדול באחד מאיזורי התעשייה בעיר. דעבול הוזעק לאחר שבמקום נצפה נחש צפע גדול. "האחראי במקום התקשר אלי ואמר לי שהם ראו נחש במקום מתחת לדק. אמרתי להם לא לגעת בו ולא להתקרב עד שאני מגיע", הוא מספר. "הגעתי למקום ומאחר והנחש היה מתחת לרצפת דק, בין הצינורות, הייתי צריך להיכנס מתחת לדק שהוא היה בגובה של חצי מטר. הנחש התחיל לזוז ופחדתי שהוא לא ייצא מהמקום, כל עוד הוא בפנים אין בעיה, לא רציתי שהוא יברח", הוא ממשיך ומספר. "לאט לאט עם סיכונים עצומים הצלחתי ללכוד אותו. לקח קצת זמן, כי כל פעם שבאתי לתפוס אותו הוא ברח. כשתפסתי אותו, הופתעתי לראות נחש ממש ממש גדול".


מדדת אותו?
"לא. לא רציתי להסתכן כי הוא היה מאוד עצבני והעדפתי לא לקבל הכשה. אבל הוא היה מאוד גדול ומזל שתפסתי אותו, כי במקום הזה עובדים למעלה מ-3,000 עובדים". עוד הוא מדגיש: "הנחשים יוצאים עכשיו בתקופת האביב וצריך מאוד להיזהר, בפרט בלילות ובכניסות לבתים. צריך להרחיק אדניות מהקיר או מהמדרגות, כי הנחשים אוהבים לחות ויושבים מאחורי אדניות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר