הגננת המתעללת כרמל מעודה בהארכת מעצר צילום אילן אסייג

"המטרה היא להשתיק אותי" | הורי כרמל מעודה תובעים אמא מהגן

ניקול דניאל, אמא לשני ילדים מהגן של הגננת המתעללת כרמל מעודה, הגישה תביעת נזיקין בסך שני מיליון שקלים וחצי נגד משפחת מעודה. באחרונה הגישו הורי מעודה תביעת לשון הרע נגד דניאל

פורסם בתאריך: 29.4.21 07:53

הוריה של הגננת המתעללת כרמל מעודה הגישו תביעת דיבה ולשון הרע על סך 244,000 שקלים + פיצוי בגין נזק לא ממוני, כנגד ניקול דניאל, אמם של שניים מהילדים אשר עברו התעללות קשה בגן. מנגד טוענת דניאל, שהסיבה לכתב התביעה זה היא מאחר והיא הגישה נגדם ונגד בתם תביעה אזרחית בסכום של שני מיליון שקלים וחצי.

בכתב התביעה שהגישו הורי מעודה נטען שדניאל עומדת בראש קבוצת הפייסבוק "נפגעי בייבי לאב, כרמל מעודה ולירז תפארת נתן". לטענתם דניאל היא המנהלת של הקבוצה ובקבוצה מפורסמים פרסומים שקריים, מוכפש שמם ושם בני משפחתם וכן מופרת הפרטיות שלהם. מנגד טוענים דניאל ועורכי הדין שלה, שמשפחת מעודה מעדיפה לתקוף אותה מאשר להגיב לתביעה שהגישה. "אני ממש לא הופתעתי לקבל את כתב התביעה הזה", אומרת דניאל, "התביעה הזו מטרתה להשתיק אותי, במאבק החשוב על צדק לילדים שלי שכל חטאם היה להיות במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון. אני לא מפחדת, הצדק איתי, נגיע לבית משפט. אני מאמינה שכל שופט יראה בתביעה הזו חסרת כל בסיס, ניסיון להתעשר על חשבון כאבם של הורים והשתקה חסרת תקדים. אני פה עומדת איתן אל מול האנשים שפגעו בילדים שלי".

ניקול דניאל צילום הילה אייזנגר

עו"ד מרק לייזרוביץ, המייצג יחד עם עו"ד קרן ברק את משפחת דניאל בתביעה הנזיקית נגד משפחת מעודה הוסיף: "נדמה שמשפחת מעודה נקטה בגישת 'ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר וזו תגובתם לתביעה הנזיקית שהגישה מרשתנו ניקול דניאל".

בכתב התביעה שהגישו בני הזוג דניאל נגד הגננת המתעללת מעודה והוריה, נכתב כי הקטינים מצויים במצב נפשי קשה ביותר, וכי הם סובלים מהתפרצויות זעם וחווים רגרסיה התנהגותית. בתביעה מצוין כי גם ההורים, ניקול ורון, אינם יודעים מנוח, ומתקשים לישון ולעבוד. עורכת הדין ברק אמרה: "במקום להגיש כתב הגנה או להערך כלכלית לפיצוי הנזקים האדירים שיצרו לקטינים בחרו במשפחת מעודה להגיש תביעת דיבה מופרכת נגד בני הזוג כמעין הפחדה להורים האחרים שלא ינהגו כמו ניקול ורון דניאל. אנו מתכוונים לנהל את התביעה הנזיקית ואת תביעת לשון הרע עד תומם, לא די בכך שההגננת התעללה בילדים, כעת מנסה משפחת מעודה להלך אימים על משפחות קורבנותיהם באמצעות הליכים משפטיים??".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר