יירוט מעל פתח תקוה צילום נדיב ורסנו

אזעקות בפתח תקוה ובמרכז: צפו ביירוטים באיזור

עשרות טילים נורו לעבר האיזור ואזעקות רבות נשמעו בפתח תקוה. צפו באחד היירוטים של כיפת ברזל באיזור

פורסם בתאריך: 11.5.21 21:31

אזעקות רבות נשמעו בשעה האחרונה בפתח תקוה בגלל מטח טילים מרצועת עזה לעבר המרכז וגוש דן. עד עתה נורו עשרות רקטות, ומעל העיר נראו יירוטים שבוצעו על ידי כיפת ברזל. בפתח תקוה היו עד עתה כחמש אזעקות. לא דווח על נפגעים ולא על נזק לרכוש. בקבוצות רבות עלו תלונות על כך שהמקלטים היו עדיין סגורים כשנשנעו האזעקות.

בערך בשעה 21:00 הודיע ראש העירייה רמי גרינברג: "בדקות האחרונות נשמעו אזעקות ברחבי העיר. יש להתנהל בהתאם לכללי ההתגוננות של פיקוד העורף. למי שיש מרחב מוגן להכנס למרחב המוגן. מי שלא ליד מרחב מוגן לשכב במקום ולשים ידיים על הראש. המקלטים הציבוריים נפתחים בדקות אלו ממש. כחות חירום וההצלה העירוניים פרוסים בשטח. החפ"ק העירוני מתכנס בחמ"ל להמשך ניהול הארועים. המוקד העירוני מתוגבר בדקות אלו וייתן מענה לפניות התושבים. נעדכן בהמשך בנוגע להתפתחויות והנחיות נוספות".

בנוגע לפתיחת המקלטים נמסר מהעירייה: "העירייה פועלת בהתאם להנחיות ולהערכות פיקוד העורף. בתוך כך, במהלך השעה האחרונה נפתחו המקלטים הציבוריים. כוחות חירום וההצלה העירוניים פרוסים בשטח. כמו כן, החפ"ק העירוני מתכנס בחמ"ל להמשך ניהול הארועים. המוקד העירוני מתוגבר בדקות אלו וייתן מענה לפניות התושבים. העירייה תשוב ותעדכן על הנחיות נוספות מיד בתום ישיבת הערכת מצב שנערכת בדק' אלו".

מאוחר יותר מסרה העירייה כי לא יתקיימו לימודים מחר. פיקוד העורף הודיע בלילה כי לא יתקיימו היום לימודים מהדרום ועד נתניה. בהודעת העירייה נכתב: "מחר אין לימודים בכל מוסדות החינוך, לרבות גנים, בתי ספר, מעונות, פעוטונים וחינוך מיוחד. המקלטים הציבוריים נפתחים ברגעים אלו לרווחת הציבור. אנו מבקשים מהציבור לפתוח את המקלטים הפרטיים בבניינים. רצוי להשאיר את דלתות הבניינים פתוחות לטובת עוברי אורח אשר נקלעים לאזור בעת אזעקה".

צפו ביירוט באיזור:


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר