החילוץ מול חופי הרצליה, צילום השיטור הימי

צפו בחילוץ הדרמטי: סירה נתקעה, בת 16 נחנקה ואיבדה את הכרתה

אחר הצהרים התקבלה קריאת מצוקה מסקיפר על כך שהספינה תקועה ונסחפת לעבר החוף, ובתו בת ה-16 מחרחרת. צפו בחילוץ הדרמטי של צוות השיטור הימי

פורסם בתאריך: 22.5.21 21:42

שוטרי יחידת השיטור הימי בתל אביב הצילו את חייה של נערה בת 16 שנחנקה ואיבדה הכרתה בספינה תקועה מול חופי הרצליה. השוטרים חילצו את הנערה במהירות לקבלת טיפול רפואי במרינה ושבו לגרור את הספינה כשעליה שבעה אנשים שנסחפו קרוב לשובר הגלים. האירוע הדרמטי התרחש אחר הצהרים דרומית לחופי הרצליה, עם קבלת קריאת מצוקה מסקיפר כבן 60 מרמלה, על כך שבתו בת ה-16 סובלת מקשיי נשימה, מחרחרת ואיבדה את הכרתה, כאשר אינו מצליח לשוט אל החוף, בשל כשל טכני בספינה. בנוסף דיווח האזרח כי מנוע הספינה תקול ללא יכולת שיוט או הורדת עוגן כשבאותה העת על הספינה שבעה אנשים, ביניהם תינוקת בת 3 וכאמור הספינה נסחפת וקיים חשש ממשי שתתקרב באופן מסוכן אל שובר הגלים.

היכנסו כאן לצפות בחילוץ הדרמטי

השוטרים הגיעו במהירות אל הספינה האזרחית, נצמדו אל הדופן והעבירו מיד את הנערה יחד עם אמה לספינת השיטור הימי ולאחר שהושכבה בירכתיים בבטחה, הפליגו במהירות אל המרינה הרצליה תוך כדי הזמנת ניידת טיפול נמרץ, לצד הפעלת מערכת הכריזה של הספינה לעבר יושבי המסעדה בחוף, במטרה לאתר רופא בסביבה. ואכן נמצאו שניים שסייעו עד הגעת ניידת טיפול נמרץ.

לאחר שהנערה עברה לטיפול המסור והמקצועי של גורמי הרפואה במרינה, שבו השוטרים חזרה לים לעבר הסירה שבינתיים נסחפה לכוון החוף ואותרה בטווח מסוכן של עשרות מטרים מהחוף ולפיכך חילצו אותה באמצעות כבל מיוחד וגררו אותה למרינה הרצליה עד קשירתה לרציף, והעלאת הנוסעים בבטחה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר