מקלט בפתח תקוה צילום דוברות העירייה
מקלט בפתח תקוה צילום דוברות העירייה

מתכוננים לסבב הבא: שני מקלטים חדשים ייבנו בעיר, הוצבו צופרים נוספים

בנוסף לכך החלה העירייה בהכנת תוכנית לפריסת מיגוניות ברחבי העיר. המוקד העירוני יועבר למבנה ממוגן

פורסם בתאריך: 24.5.21 10:09

הסבב הנוכחי מול החמאס הסתיים, אך בעיריית פתח תקוה מתכוונים להכין את העיר לסבב הבא. ראש העירייה רמי גרינברג הורה לאגף מבני ציבור להאיץ את העבודות שמתקיימות בימים אלו להקמת שני מקלטים ברחוב נקאש 14 וברחוב החרוב 40. זאת בנוסף ל-14 המיגוניות שהוצבו בחודשים האחרונים במוסדות חינוך ותיקים בעלות של עשרות מיליוני שקלים. בנוסף, בחודשים האחרונים החלה העירייה בבניית תכנית לפריסת מיגוניות בכל רחבי העיר, ובעיקר באזורים הוותיקים וכן להעביר את המוקד העירוני למבנה ממוגן כדי לתת מענה לתושבים גם בעת אזעקה.

המקלטים ברחוב חרוב ונקאש ישמשו בזמני שיגרה כמרכזי נוער ועלות הקמתם נאמדת בכארבעה מיליון שקלים. המבנים יתפרסו על פני 200 מ"ר כל אחד ויכילו מטבחון, שירותים, חדרי פעילות ועוד. בסמוך למקלט ברחוב החרוב יתבצעו גם עבודות פיתוח הכוללות תוספת של מקומות חניה ועוד. בנוסף, לאור התלונות של התושבים על כך שלא שמעו את הצופרים בזמן אזעקה הודיע גרינברג שיחד עם פיקוד העורף נוספו צופרים בעיר. הצופרים נוספו בשכונת עמישב, באזור בית רבקה ובמזרח העיר.

צופר ברחוב יחיעם בפתח תקוה צילום דוברות העירייה

גרינברג אמר: "עם כניסתי לתפקיד פעלתי לתקצוב וקידום פרויקטים רבים בתחום ההתגוננות לאחר שנים שהנושא הוזנח. בהמשך לכך אני יכול לומר בפה מלא כי כיום העיר פתח תקוה, היא מבין ערי המרכז הוותיקות שבה קיימת ההיערכות הטובה ביותר בחרום. אנחנו תמיד עם האצבע על הדופק בנושא זה והתקופה האחרונה מוכיחה כי גם כאשר התגלו ליקויים, פעלנו מהר לתקנם בצורה הטובה ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר