תמונה שפרסם משרד הבריאות בצמוד להודעה

משרד הבריאות: 150 ק"ג של מוצרי בשר הושמדו באטליז בפתח תקוה

בהודעת משרד הבריאות נמסר כי ב"מעדני פרמיום" ברחוב אורלוב לא היו תשתיות מתאימות, וכן נמצאו מוצרים ללא סימון מתאים וברי תוקף. תגובת האטליז: "הציבור מוזמן להיווכח בטריות"

פורסם בתאריך: 13.6.21 15:05

משרד הבריאות הודיע על השמדת בשר באטליז "מעדני פרמיום" ברחוב אורלוב 55 בפתח תקוה. בהודעת המשרד נמסר כי ביום שני בשבוע שעבר בוצעה ביקורת על ידי רופא וטרינר עירוני, עיריית פתח תקוה, מוסמך היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות, באטליז ללא רשיון עסק בשם "מעדני פרמיום" ברחוב אורלוב 55 בפ"ת. בהודעה נטען כי בעסק לא נמצאו תשתיות מתאימות לאטליז. עוד נמסר כי במקום נמצאו מוצרים מן החי ללא סימון, מוצרים טריים ובשר טחון מראש שהוקפאו ללא רשיון מתאים וכן מוצרים פגי תוקף. על פי ההודעה באיטליז הושמדו 150 ק"ג מוצרים מן החי, בעלי שינויים אורגנולפטיים חריפים, שאינם ראויים למאכל אדם ועלולים לסכן את בריאות הציבור.

בתגובת אטליז "מעדני פרימיום" לתקשורות נמסר: "הייתה ביקורת של השירות הוטרינרי ונמצא בשר ללא סימון לפי בקשת השירות. נתבקשנו לא למכור אותו, אלא לזרוק אותו ולהבא לדאוג לסימון על גבי המוצר. משרד הבריאות והשירות הוטרינרי מעולם לא לקח דגימה כלשהי בכדי לוודא שמדובר במוצר ישן או מקולקל. בכל מקרה הציבור מוזמן לבוא למעדנייה ולהיווכח על הטריות והאיכות של המוצרים. יתרה מכך אציין שמשרד הבריאות מעולם לא ביקר במעדניה, היחיד שביקר זה ד"ר מהשירות הוטרינרי, שהציע לנו איך לסדר את הדברים והמוצרים. מדובר בכמות של לא יותר מ-15 ק"ג".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עוגד

    מה זה משנה הכמות?
    העיניין הוא שאתם מחזיקים בשר לא בהתאם לתקן.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר