הרכב שנגנב ואותר

לא נגמר: רכב נוסף נגנב מאותו רחוב בהדר גנים

הפעם אותר על ידי איתוראן ונמצא לאחר מרדף. בשכונה קוראים לתושבים להצטרף למשמר האזרחי. המשטרה: "בחודשים האחרונים עצרנו חשודים, תושבי שטחי הרשות, המשתייכים לכנופיות גנבי רכב"

פורסם בתאריך: 23.6.21 08:19

דאגה בהדר גנים: גנבי המכוניות היכו שוב. ביום ראשון בלילה, סביב השעה 22:00, נגנב רכב נוסף מחניון ברחוב בן אליעזר 24. זהו הרכב החמישי במספר שנגנב במתחם נחלים בשכונה בתוך שבועיים בלבד. כזכור, רק בשבוע שעבר דיווחנו על עוד ארבעה כלי רכב שנגנבו מהמתחם, דבר שהוביל את תושבי השכונה לפעול במרץ להקמת משמר אזרחי בשכונה.

קיראו גם:

בעקבות מכת גניבות רכב: בהדר גנים מקימים משמר אזרחי | וידיאו

"הפעם איתוראן עלו על הרכב הגנוב והרכב נתפס לאחר מרדף, אבל לא ברור אם הגנבים נתפסו", אומר פעיל הציבור ותושב השכונה ירון קדושים, "בשבת בצהריים עדכנו אותי וגם שלחו צילום מצלמת אבטחה על שני בני מיעוטים המסיירים בחניון בן אליעזר 24 ו-22. אני קורא למי שיכול לתת יד למשמר שכונה, לעשות זאת, זה מוכיח את עצמו. מדובר בתצפית ודיווח בלבד, בלי להתעמת או להסתכן. בשבוע הבא ייערך ערב החתמה לכל הנרשמים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "המשטרה מפעילה כוחות גלויים וסמויים ומפעילה מגוון אמצעים במאבקה בעברייני הרכוש ובכללן עבריינים הפועלים בתחום עבירות גניבת רכבים. במהלך החודשים האחרונים הצליחה המשטרה לעצור מספר חשודים, תושבי שטחי הרשות הפלשתינאית, המשתייכים לכנופיות גנבי רכבים דבר שהביא להפחתה ניכרת בכמות אירועי גניבות הרכב באזור השרון כולו. משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילות המבצעית במטרה להגן על ביטחונם ורכושם של תושבי האזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה אפטר פ"ת גימלאי משטרה.

    שכונת הדר גנים, גם בדיבורים אתם אפסים, אנחנו נתארגן ונישמור על השכונה מפני גונבי רכב בינתיים( גורנשט מאט גורנשט) עד שיום אחד יקחו לכם גם את הדירה, תתעוררו ישנונים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר