אמבולנס. צילום אליהו הרשקוביץ
צילום אילוסטרציה אליהו הרשקוביץ

בסוף השבוע: שלושה פצועים בתאונות בפתח תקוה, פצוע קשה באירוע אלימות בכפר קאסם

ברחוב עין גנים נפצעה ילדה בת 7 מרכב ופונתה במצב בינוני. הבוקר נפצע בינוני צעיר בן 20 כאשר החליק עם אופנוע ברחוב שטמפפר

פורסם בתאריך: 26.6.21 20:21

שלוש תאונות אירעו במהלך הסופ"ש בפתח תקוה, בהן נפצעו מספר אנשים.

ביום שישי בשעה 02:53 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רוכב אופנוע שהתנגש במעקה הבטיחות, בכביש 6 לצפון, סמוך למחלף נחשונים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון, גבר כבן 26 במצב בינוני עם חבלת ראש.

מאוחר יותר, בשעה בשעה 12:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ילדה שנפגעה מרכב ברחוב עין גנים בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבילינסון ילדה כבת 7 במצב בינוני, בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגפיים.

הבוקר, שבת, בשעה 09:46 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על רוכב אופנוע שהחליק ברחוב יהושע שטמפפר בפתח תקוה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים בילינסון צעיר כבן 20 במצב בינוני, עם חבלות בחזה ובגב.

אתמול בערבה (שישי) בשעה 19:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אירוע אלימות בכפר קאסם. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שלושה פצועים, בהם גבר כבן 40 במצב קשה ולא יציב לבית החולים מאיר ושני פצועים בינוני, בהם גבר כבן 40 וילד כבן 10 לבית החולים בילינסון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר